Dariush: Album Music Video News


Dariush Recent News یک مصاحبه و دو ویدیو
مناجات و شطرنج
لغو کنسرت باکو
ساخت ویدیوی شطرنج
مصاحبۀ بی بی سی - 2
مصاحبۀ بی بی سی - 1
ویدیوی آواز پری ها
مسوولیت ما چیست؟
پیش فروش معجزۀ خاموش
و اینک "معجزۀ خاموش"

Dariush News Archive July 2009
March 2009
February 2009
Dariush Eghbali Fan Site: News

Dariush: Album Music Video News


Dariush Recent News یک مصاحبه و دو ویدیو
مناجات و شطرنج
لغو کنسرت باکو
ساخت ویدیوی شطرنج
مصاحبۀ بی بی سی - 2
مصاحبۀ بی بی سی - 1
ویدیوی آواز پری ها
مسوولیت ما چیست؟
پیش فروش معجزۀ خاموش
و اینک "معجزۀ خاموش"

Dariush News Archive July 2009
/a>
January 2009
December 2008
November 2008
October 2008
September 2008
August 2008
July 2008
June 2008
May 2008
April 2008
March 2008
February 2008
January 2008
December 2007

Dariush Fans Weblogs

January 7, 2009
ویدیوی آواز پری ها

همانطور که پیش از این اعلام کردیم، ویدیوی "آواز پری ها" قبل از سفر داریوش به اروپا فیلمبرداری شد و اینک آخرین مراحل تولید را می گذراند. راوی کارگردان این ویدیو می باشد و شنیده ایم که این ویدیو تا ده روز دیگر به طور رسمی منتشر خواهد شد. تبلیغ کوتاهی از این موزیک ویدیو آماده شده است که با شما دوستان قسمت می کنیم...



پیام ها:

احترام به مخاطب و گوش و هوش او مهمترين ويژگی آلبوم های از دورها تا امروزهای داريوش عزيز و نازنين بوده است. اتفاقا با شنيدن اين آلبوم دنبال اين بودم كه آهنگساز قطعه " شطرنج " چه كسی بوده است؟ كما بيش نسبت به سه چهار ترانه اطلاعات شناسنامه ای داشتم اclass="style7">December 2008
November 2008
October 2008
September 2008
August 2008
July 2008
June 2008
May 2008
April 2008
March 2008
February 2008
January 2008
December 2007

Dariush Fans Weblogs

January 7, 2009
ویدیوی آواز پری ها

همانطور که پیش از این اعلام کردیم، ویدیوی "آواز پری ها" قبل از سفر داریوش به اروپا فیلمبرداری شد و اینک آخرین مراحل تولید را می گذراند. راوی کارگردان این ویدیو می باشد و شنیده ایم که این ویدیو تا ده روز دیگر به طور رسمی منتشر خواهد شد. تبلیغ کوتاهی از این موزیک ویدیو آماده شده است که با شما دوستان قسمت می کنیم...



پیام ها:

ا آهنگ شطرنج برايم يك حكايتی ديگر داشت. و چه قدر خوشحال شدم كه آهنگ اين اثر فوق العاده قوی و تاكيد دارم " كلاسيك " كار داريوش عزيز است. دوستانی كه گوششان با موسيقی فخيم و عميق كلاسيك آشناست محال است كه به آسانی از اين ترانه بگذرند. اتفاقا هميشه در هر آلبومی از داريوش عزيز هميشه منتظر آثاری بوده ام كه آهنگ آن از خود او بوده است و چه سزا كه آهنگ هايی كه او ساخته است در نوع های خيلی فاخر به لحاظ سبك و بسيار علمی و در سبك های ممتاز ايرانی و بين المللی روايت شده است. ايشان درست است كه به عنوان خواننده مشهور هستند ولی بد نيست بدانيم كه پيش از فعاليت خوانندگی و در آغاز جوانی دوره های آزاد موسيقی ايرانی و آهنگ سازی را نزد اساتيد قديمی و ممتاز هنرستان موسيقی گذرانده اند. با بهترين آرزوها برای او و دوستدارانش
فرامرز نايبي / كتيبه حوا: گوگوش | March 31, 2009 1:12 PM


با تمام احترامی که برای شما طرفداران داریوش قایلم، باید بگم شما به هیچ عنوان نمی تونید داریوش رو با اسطوره موسیقی ایران یعنی سیاوش قمیشی مقایسه کنید، من یه سوالی از شما می پرسم: چه پیشرفتی در موسیقی داریوش شما در این آلبوم می بینید؟ آیا هیچ نوآوری در این آلبوم دیده میشه؟ از شما خواهش می کنم که یه بار به طور کامل آلبوم جاودانه رگبار رو گوش کنید و ببینید سیاوش با موسیقی چه می کنه. آیا شما که از رگبار بد می گویید تابحال با دقت به ترانه چوب خط گوش داده اید؟ اگر بله، آیا به نظر شما تابحال کسی در موسیقی ایرانی، با این سبک، موسیقی اجرا کرده؟ آیا خواننده مورد علاقه شما تا بحال به خودش اجازه این ریسک رو داده که سبکش رو کاملا عوض کنه؟ بله منظورم تغییر سبک 180 درجه ای سیاوش از آلبوم نقاب به بعد است، آیا دیدید که سیاوش سبک ترنس را چگونه وارد موسیقی ایران کرد؟ آیا دیدید که سیاوش چگونه سبک بلوز (ترانه چوب خط) را وارد موسیقی ایران کرد؟ شما نمی توانید فردی را که از 14 سالگی راهی انگلیس شد و در آنجا به فراگیری موسیقی روی آورد و فوق لیسانس موسیقی در آنجا گرفت و در چندین گروه معروف موسیقی حضور موفقیت آمیز داشت را با کسی دیگر حتی داریوش مقایسه کنید. سیاوش تک ستاره موسیقی ایران است و مطمئن باشید که معجزه خاموش هرگز به پای رگبار نمیرسد. هرچند باز هم می گویم برای داریوش احترام خاصی قایلم چون او هم فردی با شخصیت است و همراه سیاوش از قدیمی هایی هستند که همچنان شخصیت خود را حفظ کرده اند. چیزی که برای ابی هرگز وجود نداره. امیدوارم از شنیدن حقایق ناراحت نشده باشید. برقرار و سبز باشید...
مسعود | March 22, 2009 5:40 AM


: 150%; font-weight: normal; ">سايت بسيار جالبی است از شما ممنونم
مهدی آخشی | February 9, 2009 3:40 AM


درود. اتفاقا شطرنج محشر بود. زنده باد داريوش اقبالی ، دهن همه آهنگسازها رو بست. داريوش موسيقی نمی سازه ولی وقتی می سازه منفجر می كنه درست مثل دوباره ميسازمت وطن
علیرضا | January 17, 2009 2:28 AM


آقا من به همه آهنگ ها نمره 100 میدم چون واقعا این آلبوم شاهکاره و واقعا معجزه ست. فقط به آهنگ راهی 97 میدم. تصویر رویا خیلی رویاییه و خیلی احساس برانگیز، همدرد و آواز پری ها هم همینطور. اصلا تمام آلبوم محشره. داریوش گفته 2 تا آلبوم دیگه هم تا حالا آماده کرده که احتمال میدم یکیش آلبوم حافظ باشه. امیدوارم اونا هم مثل این آلبوم فوق العاده باشن.
mohammad | January 16, 2009 3:16 AM


بهترین آلبوم بعد انقلاب بدون شک
خشایار | January 15, 2009 1:22 PM


من این کامنت رو در یکی از سایتها دیدم: "تا حالا یک دونه آهنگ داریوش هم گوش ندادم و حتی نمی دونم چه جور صدایی داره. از این آلبوم زیاد تعریف می شد و خیلی ها منتظر ابن آلبوم بودند فقط می گم تقدیم به طرفدار های آقای داریوش اقبالی ** داريوش عزيز اعلام کردند که در مورد پخش آلبوم بر روی سايت ها و دانلود آلبوم توسط عزيزانی که در داخل ایران هستند مخالفت ندارند ولی تنها درخواستشان از كسانی كه آلبوم رو دانلود مي كنند، اين بود كه هزينه ی اون و دین خود را برای حمايت از نيازمندان و همچين سازمان های غیر انتفاعی حمايت از اقشار محروم و كودكان بی سرپرست ادا کنند و اگر آلبوم را دانلود کرده اند، در عوض خود را مسول بدانند که به این سازمان ها کمک کنند." من حالا یه سوالی داشتم اینه که میشه یکی اسم چند تا موسسه واقعی رو بگه یا حداقل وبسایتی چیزی که ما مدیون داریوش از این دنیا نریم...! من یه کم گشتم چیزی پیدا نکردم به دولتی ها هم بدیم که میره غزه
مسعود | January 15, 2009 3:55 AM


در مورد حرف آقای حامد چيزی بگم. حامد جان پول ريختن به حساب کسی که نميشناسی کار اشتباهی هست يک زمان من هم همين پيشنهاد رو دادم البته با هماهنگی مسوول سايت انجام بشه نه من و نه شماره حساب من فقط از طريق اين سايت ولی بعد ديدم اين کار منطقی نيست و بعدش هم دنبالشو نگرفتم ولی تا آنجايی که February 9, 2009 3:40 AM

درود. اتفاقا شطرنج محشر بود. زنده باد داريوش اقبالی ، دهن همه آهنگسازها رو بست. داريوش موسيقی نمی سازه ولی وقتی می سازه منفجر می كنه درست مثل دوباره ميسازمت وطن
علیرضا | January 17, 2009 2:28 AM


آقا من به همه آهنگ ها نمره 100 میدم چون واقعا این آلبوم شاهکاره و واقعا معجزه ست. فقط به آهنگ راهی 97 میدم. تصویر رویا خیلی رویاییه و خیلی احساس برانگیز، همدرد و آواز پری ها هم همینطور. اصلا تمام آلبوم محشره. داریوش گفته 2 تا آلبوم دیگه هم تا حالا آماده کرده که احتمال میدم یکیش آلبوم حافظ باشه. امیدوارم اونا هم مثل این آلبوم فوق العاده باشن.
mohammad | January 16, 2009 3:16 AM


بهترین آلبوم بعد انقلاب بدون شک
خشایار | January 15, 2009 1:22 PM


من این کامنت رو در یکی از سایتها دیدم: "تا حالا یک دونه آهنگ داریوش هم گوش ندادم و حتی نمی دونم چه جور صدایی داره. از این آلبوم زیاد تعریف می شد و خیلی ها منتظر ابن آلبوم بودند فقط می گم تقدیم به طرفدار های آقای داریوش اقبالی ** داريوش عزيز اعلام کردند که در مورد پخش آلبوم بر روی سايت ها و دانلود آلبوم توسط عزيزانی که در داخل ایران هستند مخالفت ندارند ولی تنها درخواستشان از كسانی كه آلبوم رو دانلود مي كنند، اين بود كه هزينه ی اون و دین خود را برای حمايت از نيازمندان و همچين سازمان های غیر انتفاعی حمايت از اقشار محروم و كودكان بی سرپرست ادا کنند و اگر آلبوم را دانلود کرده اند، در عوض خود را مسول بدانند که به این سازمان ها کمک کنند." من حالا یه سوالی داشتم اینه که میشه یکی اسم چند تا موسسه واقعی رو بگه یا حداقل وبسایتی چیزی که ما مدیون داریوش از این دنیا نریم...! من یه کم گشتم چیزی پیدا نکردم به دولتی ها هم بدیم که میره غزه
مسعود | January 15, 2009 3:55 AM


ن اطلاع دارم و خود داريوش جان هم اينگونه ميخواهند از بابت خريد آلبوم پول به حساب هيچ کس ريخته نشه و کسايی که از ايران می خواهند اين آلبوم رو خريداری کنن يا از طريق آشناهايشان در خارج از کشور تهيه کنند و يا در روز سوم فروردين در کنسرت باکو تعدادی آلبوم برای خريد علاقه مندان گذاشته خواهد شد و من خودم هم از باکو خريداری خواهم کرد.
فرید | January 15, 2009 1:16 AM


معجزه‌ی خاموش، به اعتقاد من، یکی از بهترین و کاملترین آلبوم‌های داریوش تا به امروز است. تنوع در ترانه و آهنگ و سلابت اجرای منحصر به فرد ترانه‌ها، ما را به قله‌ی هنر رهنمون میکند. اما شخصا متقدم که قهرمان بزرگ این معجزه، جوانی پر استعداد و نوآور است به نام بابک سعدی که 3 اثر برتر این مجموعه را بر روی کلام سحرانگیز، ناب و پر از استعاره‌ی ایرج جنتی عطایی خلق کرده است. "ساعت شوم" که من آن را بهترین کار این مجموعه میدانم با آن ترجیع بند تاثیرگذارش شاه معجزه‌ی این آلبوم است. کلام تلخی که سرنوشت غم انگیز وطن را سوگوار‌انه زمزمه میکند. "همدرد" با "ساده گویی"، عشق را ستایش میکند و موسیقی درخشانش به عزیزترین خاطرات من و تو شبیه است. درود بر همه ی این بزرگان و به ویژه داریوش نازنین که با معجزه‌ خاموشش شب بی صدایی ما را "یک حادثه روشن" کرد.
Afshin Izanlou | January 14, 2009 10:40 PM


من که گفتم شعر شطرنج در حد داریوش نبود به یه دلیل داشتم من خودم یکی از طرفداران دو آتیشه داریوش هستم ولی به قول دوستمون داریوش آهنگساز نیست و اگر آهنگسازیشو به یکی که حرفه ای بود میداد خیلی بهتر میشد ولی کلماتی که به کار رفته بسیار زیباست ولی موزیکش به نظر من در حد داریوش نبود.
sara | January 14, 2009 10:04 PM


تصویر رویا یک آهنگی بود که باید با کله رفت توی دیوار. این آهنگ دیوانه میکنه. اما یکی از زیباترین کارها، من عاشق ساعت شوم رو دیدم اولش مثل آهنگای فروغی شروع میشه. تکه این آهنگ چرا کسی از این آهنگ حرف نمیزنه! قربون داریوش که براش جون میدم
amir ibrahimi | January 14, 2009 7:35 AM


با سلام . نظر دادن من در مورد آلبوم هیچ فایده ای نداره و به قول معروف / چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان است / و مثل همیشه فوق العاده بود. فقط درباره اٱو خريداری کنن يا از طريق آشناهايشان در خارج از کشور تهيه کنند و يا در روز سوم فروردين در کنسرت باکو تعدادی آلبوم برای خريد علاقه مندان گذاشته خواهد شد و من خودم هم از باکو خريداری خواهم کرد.
فرید | January 15, 2009 1:16 AM


معجزه‌ی خاموش، به اعتقاد من، یکی از بهترین و کاملترین آلبوم‌های داریوش تا به امروز است. تنوع در ترانه و آهنگ و سلابت اجرای منحصر به فرد ترانه‌ها، ما را به قله‌ی هنر رهنمون میکند. اما شخصا متقدم که قهرمان بزرگ این معجزه، جوانی پر استعداد و نوآور است به نام بابک سعدی که 3 اثر برتر این مجموعه را بر روی کلام سحرانگیز، ناب و پر از استعاره‌ی ایرج جنتی عطایی خلق کرده است. "ساعت شوم" که من آن را بهترین کار این مجموعه میدانم با آن ترجیع بند تاثیرگذارش شاه معجزه‌ی این آلبوم است. کلام تلخی که سرنوشت غم انگیز وطن را سوگوار‌انه زمزمه میکند. "همدرد" با "ساده گویی"، عشق را ستایش میکند و موسیقی درخشانش به عزیزترین خاطرات من و تو شبیه است. درود بر همه ی این بزرگان و به ویژه داریوش نازنین که با معجزه‌ خاموشش شب بی صدایی ما را "یک حادثه روشن" کرد.
Afshin Izanlou | January 14, 2009 10:40 PM


من که گفتم شعر شطرنج در حد داریوش نبود به یه دلیل داشتم من خودم یکی از طرفداران دو آتیشه داریوش هستم ولی به قول دوستمون داریوش آهنگساز نیست و اگر آهنگسازیشو به یکی که حرفه ای بود میداد خیلی بهتر میشد ولی کلماتی که به کار رفته بسیار زیباست ولی موزیکش به نظر من در حد داریوش نبود.
sara | January 14, 2009 10:04 PM


تصویر رویا یک آهنگی بود که باید با کله رفت توی دیوار. این آهنگ دیوانه میکنه. اما یکی از زیباترین کارها، من عاشق ساعت شوم رو دیدم اولش مثل آهنگای فروغی شروع میشه. تکه این آهنگ چرا کسی از این آهنگ حرف نمیزنه! قربون داریوش که براش جون میدم
amir ibrahimi | January 14, 2009 7:35 AM


ن نظری که گفته آهنگ شطرنج در حد داریوش نبود باور بفرمایید من که تعجب کردم چون آهنگ شطرنج به نظر من یکی از بهترین آثار موسیقی بعد انقلابه از هر نظر و واقعا تکون میده آدمو و زده تو خال به قولی. و نکته جالب این آلبوم کسایی که داریوشی بودن که هیچ اون غیر داریوشیها هم واقعا استقبال کردن . داریوشیها اکثرا از تقویم و شطرنج و غیر داریوشیها از دلتنگم وآواز پری ها. چون واقعا کلاسیک بودن . و طبق نظرات مردم تا حالا تقویم محبوبترین بوده
هادی نقشی | January 14, 2009 5:05 AM


کامنت های این سایت رو دقیقا می شه به عنوان نمونه ای مبنی بر متفاوت بودن دیدگاه انسان ها تو یه کلاس جامعه شناسی آورد! من اومدم کامنت بزارم که موزیک متن شطرنج و تصویر رویا شاهکار بود ولی وقتی کامنتها رو خوندم از چیزی که می خواستم بنویسم خندم گرفت. بیچاره اون کسی از همه جا بی خبر بخواد اینجا نظرها رو بخونه کاملا هنگ می کنه. ای کاش یه نفر پیدا بشه به صورت حرفه ای آلبومو ارزیابی کنه اینجوری که ما فقط حسمون رو می نویسیم و با هم جروبحث می کنیم هیچ نتیجه ای نداره.
یه دوستدار | January 14, 2009 3:45 AM


وای... وای... من درست میبینم؟! داره از آهنگ شطرنج انتقاد میشه؟!!! !من احتمال میدم اونا که انتقاد میکنن یا با کیفیت بد دانلود کردن یا اصلا شعر رو اشتباهی گرفن!!! من با آقا faraz موافقم... چند آهنگی که داریوش ساخته همه جاودانه شدن و در این شکی نیست (دوباره میسازمت وطن، فاجعه، پریا و...) و شطرنج هم فوق العادس...در ضمن آقا حامد کدوم آهنگ زولاند شبیه قبلی ها بود؟ شبتاب؟!!!! تقویم؟!! آواز پریها؟!!! فقط آهنگ راهی بودش که اونم بسیار فنی هستش چون شعر یک جورایی می خواد ما رو یاد کارای قبلی داریوش بندازه. بگو که مثل من کسی به پای عشق سر نداد، بگو حکایت مرا، و....) بله عزیز من اینجوریاس!! و با این آهنگ ما حکایت داریوش را مرور میکنیم. دوستان تو رو خدا یک شعر رو حداقل حداقل 20 بار گوش بدید بعد نظر بدید.... در ضمن نباید داریوش رو با سیاوش مقایسه کنیم چون قابل مقایسه نیستند... مثل این میمونه که چون سندی از تنظیم کننده های خوبی هست بیایم با بزرگان موسیقی مقایسه کنیم!!! آیا آلبوم رگبار سیاوش رو گوش دادید؟ من که تعجب کردم؟ آیا این سیاوشه؟!!! پس از آهنگای خوب سیاوش چرا خبری نبود؟ پس این دو رو با هم مقایسه نکنید...همین آهنگ شطرنج به کل آلبوم رگبار می ارزه (بدون تعصب میگم) در ضمن آقا فربد خیلی مثال جالبی زدی... دمت گرم... ولی حیف که بعضی ها تشخیص نمیدن. یا حق
mohsen hoseini | January 14, 2009 2:07 AM



هادی نقشی | January 14, 2009 5:05 AM


کامنت های این سایت رو دقیقا می شه به عنوان نمونه ای مبنی بر متفاوت بودن دیدگاه انسان ها تو یه کلاس جامعه شناسی آورد! من اومدم کامنت بزارم که موزیک متن شطرنج و تصویر رویا شاهکار بود ولی وقتی کامنتها رو خوندم از چیزی که می خواستم بنویسم خندم گرفت. بیچاره اون کسی از همه جا بی خبر بخواد اینجا نظرها رو بخونه کاملا هنگ می کنه. ای کاش یه نفر پیدا بشه به صورت حرفه ای آلبومو ارزیابی کنه اینجوری که ما فقط حسمون رو می نویسیم و با هم جروبحث می کنیم هیچ نتیجه ای نداره.
یه دوستدار | January 14, 2009 3:45 AM


e="2" color="white" face="Tahoma" style=" line-height: 150%; font-weight: normal; ">آقا من می خواهم یه چیزی در مورد این بحث دانلود کردن و اورجینال خریدن بگم. این بحث زیادی داره یک طرفه میره. آقایون که آنقدر می گن دانلود نکنیم اورجینال بخریم. واقعا به نظر شما بیست هزار تومن کم پولی برای یک آلبوم هست؟ اونم برای کسانی مثل من که منبع درآمد ثابت ندارن. این قیمت ها طبق ارزش پولی کشور آمریکاست و پول یک روز یک کارگر اونجاست. در حالی که واحد پولی ما در حد دلار افغانستان هم دیگه نیست. مسئله دیگه اصلا من خواستم این پول رو بدم. چه تضمینی هست در قبال پولی که میدم چیزی به من برسه. نه واقعا. این که یه کسی که نه من دیدمش نه می شناسمش فقط یه اسم میگه که اونم نمی دونیم راسته یا نه، میگه بریز به فلان حساب برات پست می کنم. واقعا از کجا معلوم طرف چیزی برای ما بفرسته. فقط حساب کنید پنچاه نفر آدم ساده به این اقا پول بدن، اون وقت این بیست تومن چه پولی بشه. یا اصلا من از طریق خود سایت ثبت نام کردم و پولم درست پرداخت شد. همه ما می دونیم داریوش از طرف دولت فعلی ایران شخصیتی منفوره. واقعا انتظار دارید پست آلبوم رو دم خونه بفرسته؟ از کجا معلوم بجا آلبوم دو تا مامور در خونه نیان. به نظر کسانی که همش میگن آلبوم رو بخرین و از این جور بحث ها یا خودشون هم دانلود کردن یا اصلا ایران زندگی نمی کنن.

حامد | January 14, 2009 1:21 AM


بعضی از آلبوم ها مثل شراب میمونه هرچه کهنه تر بشه با ارزش تر میشه. تک تک اهنگ های داریوش از اول تا حالا همین طور بوده و خواهد بود این آلبوم هم نیاز به شنونده ای داره که طعم شراب رو تشخیص بده.
فرید | January 13, 2009 10:29 PM


آقا حامد مطمئن باش اگه داریوش می خواست از ایران و سرزمین اهورایی مون بخونه می رفت و یه آلبوم مثل گل بیتا می داد (و مطمئنم اون موقع شما حتما می گفتید که ترانه هاش تکراریه!) ولی داریوش می خواد کارهای جدیدش با پیام امید همراه باشه. تو این آلبوم می خواد از یه معجزه که در همه ماها وجود داره حرف بزنه. شما دلتنگمش رو نگاه کن آخرش رو چه جوری تموم می کنه در حالی که ترانش ترانه غمگیینه.
میلاد | January 13, 2009 3:34 PM


ضمنا بنا بر "سلیقه شخصی"، من در این آلبوم از تصویر رویا و آواز پری ها خوشم نیومد و این صرفا سلیقه شخصی من است و به معنای بد بودن این آهنگ ها نیست لطفا جبهه گیری نفرمایید.
مسعود | January 13, 2009 1:34 PM


یک طرفه میره. آقایون که آنقدر می گن دانلود نکنیم اورجینال بخریم. واقعا به نظر شما بیست هزار تومن کم پولی برای یک آلبوم هست؟ اونم برای کسانی مثل من که منبع درآمد ثابت ندارن. این قیمت ها طبق ارزش پولی کشور آمریکاست و پول یک روز یک کارگر اونجاست. در حالی که واحد پولی ما در حد دلار افغانستان هم دیگه نیست. مسئله دیگه اصلا من خواستم این پول رو بدم. چه تضمینی هست در قبال پولی که میدم چیزی به من برسه. نه واقعا. این که یه کسی که نه من دیدمش نه می شناسمش فقط یه اسم میگه که اونم نمی دونیم راسته یا نه، میگه بریز به فلان حساب برات پست می کنم. واقعا از کجا معلوم طرف چیزی برای ما بفرسته. فقط حساب کنید پنچاه نفر آدم ساده به این اقا پول بدن، اون وقت این بیست تومن چه پولی بشه. یا اصلا من از طریق خود سایت ثبت نام کردم و پولم درست پرداخت شد. همه ما می دونیم داریوش از طرف دولت فعلی ایران شخصیتی منفوره. واقعا انتظار دارید پست آلبوم رو دم خونه بفرسته؟ از کجا معلوم بجا آلبوم دو تا مامور در خونه نیان. به نظر کسانی که همش میگن آلبوم رو بخرین و از این جور بحث ها یا خودشون هم دانلود کردن یا اصلا ایران زندگی نمی کنن.
حامد | January 14, 2009 1:21 AM


بعضی از آلبوم ها مثل شراب میمونه هرچه کهنه تر بشه با ارزش تر میشه. تک تک اهنگ های داریوش از اول تا حالا همین طور بوده و خواهد بود این آلبوم هم نیاز به شنونده ای داره که طعم شراب رو تشخیص بده.
فرید | January 13, 2009 10:29 PM


آقا حامد مطمئن باش اگه داریوش می خواست از ایران و سرزمین اهورایی مون بخونه می رفت و یه آلبوم مثل گل بیتا می داد (و مطمئنم اون موقع شما حتما می گفتید که ترانه هاش تکراریه!) ولی داریوش می خواد کارهای جدیدش با پیام امید همراه باشه. تو این آلبوم می خواد از یه معجزه که در همه ماها وجود داره حرف بزنه. شما دلتنگمش رو نگاه کن آخرش رو چه جوری تموم می کنه در حالی که ترانش ترانه غمگیینه.
میلاد | January 13, 2009 3:34 PM


مطمئنا داریوش رو این آلبوم چهار سال، تمام وقت کار نکرده دلایل تاخیر بیشتر به فعالیتهای اجتماعی داریوش و یه سری دلایل فنی برمی گشت. به نظر من یکی از معایب کار داریوش در این آلبوم انتشار متن آهنگ ها بود. حقیقتش شطرنج رو یادم نیست اولین بار کی شنیدم قدمت زیادی داره! تقویم و آواز پریا حدودا یکسال و بقیه به جز راهی و معجزه حدود یک ماه. این انتشار متن ها باعث شده ما با خوندن و تکرار اونها با خودمون، یه تصور ذهنی از اجرا داشته باشیم. خود من در مورد شطرنج تقریبا آهنگ و ریتم و کلا همه چیشو توی ذهنم ساخته بودم و دوست داشتم اجرای داریوش اون طوری باشه که اگه داریوش می خواست براساس این منطق عمل کنه باید هزاران اجرا برای شطرنج می ساخت!... اما در مورد موسیقی شطرنج به نظر من فوق العاده بود به خصوص اولش که انگار قراره لشگر کوروش وارد بشه! تنها ضعفی که من در آلبوم حس کردم تنظیم متوسط آهنگ ها بود یه جورایی انگار صدا دقیقا با موسیقی همراه نبود نمی دونم شاید به خاطر کپی بودنشه....
مسعود | January 13, 2009 1:08 PM


با احترام به حامد عزيز بايد عرض کنم شما خيلی درگير نام های آهنگسازها هستي ... فکر نکنم تعصبی ترين طرفداران قميشی هم چنين نظری که شما در مورد آهنگسازی قميشي کرديد (که می گوييد: آلبوم به آلبوم بهتر ميشه) داشته باشند!!! چه شما از اين موضوع ناراحت شديد چه ما خوشحال اين شعر توسط داريوش آهنگسازی شده نه اسفنديارها و شماعی زاده ها و غيره .... متاسفانه چون آثار موسيقي ايرانی مانند کشورهای پيشرفته توسط چند کارشناس و منتقد موسيقی شناخته شده مورد ارزيابی قرار نمي گيرد، ما از ارزش موسيقيايی واقعی آثار کم اطلاع می مانيم و کارها را از نام آهنگسازهايشان می سنجيم. اگه آهنگساز معروف باشه يا در جهت تاييد اثرش صحبت می کنيم يا در مورد کارش حداقل با احتياط صحبت می کنيم. اما امان از اون موقعيکه آهنگساز اثر به عنوان آهنگساز معروفی شناخته نشده باشه اونوقت بهش رحم نميکنيم... در ضمن اگه بعضی از خواننده های معروف ديگه بعلت عدم توانايی حتی يک آهنگ يا يک ملودی برای کارنامه شخصی خود نساخته اند دليلی نداره داريوش از اونا تبعيت کنه!! مگه ملودی فاجعه بد بود! ای نسيم نو بهاری با من از ياران بگو مگه بد بود! آهنگ حماسی دوباره می سازمت وطن چطور! نامه بوطن چطور! و غيره..... من اميدوارم روزی داريوش آلبومی به بازار عرضه کنه با ملودی سازی کامل خودش .. داريوش هميشه داريوش
faraz | January 13, 2009 12:29 PM


منم با فرهاد موافقم! تصوير رويا محشره و کلا از يه جنس ديگه ست نسبت به کارای ديگهلیتهای اجتماعی داریوش و یه سری دلایل فنی برمی گشت. به نظر من یکی از معایب کار داریوش در این آلبوم انتشار متن آهنگ ها بود. حقیقتش شطرنج رو یادم نیست اولین بار کی شنیدم قدمت زیادی داره! تقویم و آواز پریا حدودا یکسال و بقیه به جز راهی و معجزه حدود یک ماه. این انتشار متن ها باعث شده ما با خوندن و تکرار اونها با خودمون، یه تصور ذهنی از اجرا داشته باشیم. خود من در مورد شطرنج تقریبا آهنگ و ریتم و کلا همه چیشو توی ذهنم ساخته بودم و دوست داشتم اجرای داریوش اون طوری باشه که اگه داریوش می خواست براساس این منطق عمل کنه باید هزاران اجرا برای شطرنج می ساخت!... اما در مورد موسیقی شطرنج به نظر من فوق العاده بود به خصوص اولش که انگار قراره لشگر کوروش وارد بشه! تنها ضعفی که من در آلبوم حس کردم تنظیم متوسط آهنگ ها بود یه جورایی انگار صدا دقیقا با موسیقی همراه نبود نمی دونم شاید به خاطر کپی بودنشه....
مسعود | January 13, 2009 1:08 PM


با احترام به حامد عزيز بايد عرض کنم شما خيلی درگير نام های آهنگسازها هستي ... فکر نکنم تعصبی ترين طرفداران قميشی هم چنين نظری که شما در مورد آهنگسازی قميشي کرديد (که می گوييد: آلبوم به آلبوم بهتر ميشه) داشته باشند!!! چه شما از اين موضوع ناراحت شديد چه ما خوشحال اين شعر توسط داريوش آهنگسازی شده نه اسفنديارها و شماعی زاده ها و غيره .... متاسفانه چون آثار موسيقي ايرانی مانند کشورهای پيشرفته توسط چند کارشناس و منتقد موسيقی شناخته شده مورد ارزيابی قرار نمي گيرد، ما از ارزش موسيقيايی واقعی آثار کم اطلاع می مانيم و کارها را از نام آهنگسازهايشان می سنجيم. اگه آهنگساز معروف باشه يا در جهت تاييد اثرش صحبت می کنيم يا در مورد کارش حداقل با احتياط صحبت می کنيم. اما امان از اون موقعيکه آهنگساز اثر به عنوان آهنگساز معروفی شناخته نشده باشه اونوقت بهش رحم نميکنيم... در ضمن اگه بعضی از خواننده های معروف ديگه بعلت عدم توانايی حتی يک آهنگ يا يک ملودی برای کارنامه شخصی خود نساخته اند دليلی نداره داريوش از اونا تبعيت کنه!! مگه ملودی فاجعه بد بود! ای نسيم نو بهاری با من از ياران بگو مگه بد بود! آهنگ حماسی دوباره می سازمت وطن چطور! نامه بوطن چطور! و غيره..... من اميدوارم روزی داريوش آلبومی به بازار عرضه کنه با ملودی سازی کامل خودش .. داريوش هميشه داريوش
faraz | January 13, 2009 12:29 PM


داريوش. شطرنج هم قشنگه ولی به نظرم بیشتر به چشم میاد چون سالهاست داریوش داره اونو دکلمه میکنه و روش تبلیغ و حرف زیاد بوده و واسه همین همه ما با یه چشم دیگه بهش نگاه میکنیم و اولین آهنگ آلبومم هست ولی اگه همه رو به نسبت مساوی نگاه کنیم به نظرم تصویر رویا و معجزه خاموش و همدرد از همه متفاوت تر و بهترن
Hesam D | January 13, 2009 11:34 AM


بهترين آهنگ اين آلبوم بدون شک تصوير رويا هست. اين آهنگ نه تنها يکی از بهترين عاشقانه های داريوشه بلکه بدون شک يکی از بهترين عاشقانه های موسيقی ايرانيه
Farhad | January 13, 2009 9:14 AM


با سلام. خیلی خوشحالم که آلبوم داریوش بازهم بدون هیچ تعصبی بهترین بود و من واقعا ا حس کردم تنظیم متوسط آهنگ ها بود یه جورایی انگار صدا دقیقا با موسیقی همراه نبود نمی دونم شاید به خاطر کپی بودنشه....
مسعود | January 13, 2009 1:08 PM


با احترام به حامد عزيز بايد عرض کنم شما خيلی درگير نام های آهنگسازها هستي ... فکر نکنم تعصبی ترين طرفداران قميشی هم چنين نظری که شما در مورد آهنگسازی قميشي کرديد (که می گوييد: آلبوم به آلبوم بهتر ميشه) داشته باشند!!! چه شما از اين موضوع ناراحت شديد چه ما خوشحال اين شعر توسط داريوش آهنگسازی شده نه اسفنديارها و شماعی زاده ها و غيره .... متاسفانه چون آثار موسيقي ايرانی مانند کشورهای پيشرفته توسط چند کارشناس و منتقد موسيقی شناخته شده مورد ارزيابی قرار نمي گيرد، ما از ارزش موسيقيايی واقعی آثار کم اطلاع می مانيم و کارها را از نام آهنگسازهايشان می سنجيم. اگه آهنگساز معروف باشه يا در جهت تاييد اثرش صحبت می کنيم يا در مورد کارش حداقل با احتياط صحبت می کنيم. اما امان از اون موقعيکه آهنگساز اثر به عنوان آهنگساز معروفی شناخته نشده باشه اونوقت بهش رحم نميکنيم... در ضمن اگه بعضی از خواننده های معروف ديگه بعلت عدم توانايی حتی يک آهنگ يا يک ملودی برای کارنامه شخصی خود نساخته اند دليلی نداره داريوش از اونا تبعيت کنه!! مگه ملودی فاجعه بد بود! ای نسيم نو بهاری با من از ياران بگو مگه بد بود! آهنگ حماسی دوباره می سازمت وطن چطور! نامه بوطن چطور! و غيره..... من اميدوارم روزی داريوش آلبومی به بازار عرضه کنه با ملودی سازی کامل خودش .. داريوش هميشه داريوش
faraz | January 13, 2009 12:29 PM


ز اون دوستی که گفتن آهنگ شطرنج در حد و اندازهای داریوش نبود واقعا تعجب کردم. به نظر من شاهکاره از هر نظر و یکی از بهترین کارهای بعد انقلاب تو موسیقی چون واقعا تکون میده آدمو . و یک نکته جالب اینکه اونهایی که اصلا داریوشی نبودن وقتی آلبومو گوش کردن خیلی خوششون اومده و اینو میتونید از رفیقای غیر داریوشیتون بپرسید.. داریوشی ها اکثرا از تقویم و شطرنج و بقیه غیر داریوشیها از آهنگهایی مثل تصویر رویا و آواز پری ها. با تشکر
هادی نقشی | January 13, 2009 6:02 AM


منم در مورد شطرنج احساس مشابهی پیدا کردم مثلا نمی دونم چرا وقتی به اوجش می رسه که می گه لشکر پیاده انداخت تو ذهن من تصویر یه شیر میاد، واقعا دوست دارم کلیپش رو ببینم. در ضمن در مورد خرید آلبوم آقا فرید شما می تونید یه راه امن برای من که تو ایرانم ارائه کنید اگه تونستید من دربست در اختیارتونم.
یک دوست | January 13, 2009 4:51 AM


سلام دوستان عزیز. اول از همه دوست دارم جواب آقا فرید رو بدم. این که ما عشاق داریوش هستیم دلیل نمیشه نظر خودمون رو نگیم. مثلا ابی یک زمانی من کاراش رو می پرستیدم. حالا که انقدر جلف شده که میاد با کارمران و هومن کارای سخیف اجرا می کنه، حقیقت رو نگیم. در مورد داریوش هم همینطوره. اگه داریوش کار ضعیفی انجام بده باید واقعیت رو بگیم. در مورد آلبوم تازه داریوش هیچ بحثی نیست که کاری خوب بود. ولی در حد چهار سال کار نبود. من هنوز در حسرت یه آلبوم مثل آلبوم گل بیتا هستم. کاری که به نظر من تا دنیا دنیاست جاودانه می ماند. در مورد آهنگ شطرنج به نظر من داریوش با آهنگسازی خودش این شعر رو خراب کرد. باید بدون تعصب نگاه کنیم. همه ما قبول می کنیم که همه داریوش رو به عنوان خواننده می شناسیم نه آهنگساز. داریوش سیاوش قمیشی نیست که هر آلبوم خودش رو خودش آهنگسازی می کنه و هر بار آلبوم هاش شنیدنی تر از قبل میشه. من فکر می کنم اگه مثلا این شعر رو به منفرد زاده میداد، یه شاهکار میشد. جمع بزرگان. در مورد بقیه کارها هم نظر مثبتی دارم. ولی یک چیزی که در بین هست استفاده بیش از حد از فرید زلاند به عنوان آهنگساز است. هیچ بحثی نیست که زلاند یکی از بزرگان موسیقی ماست ولی دیگه آلبوم های داریوش داره یکنواخت میشه. من واقعا نمی فهمم چرا داریوش با شماعی زاده دیگه کار نمی کنه. کسی که شاهکاری مثل چشم من را برای داریوش ساخته. امیدوارم این حرف ها کسی رو ناراحت نکنه.
حامد | January 13, 2009 4:34 AM


با سلام...من نظر دوستان رو تایید ٪و موسیقی چون واقعا تکون میده آدمو . و یک نکته جالب اینکه اونهایی که اصلا داریوشی نبودن وقتی آلبومو گوش کردن خیلی خوششون اومده و اینو میتونید از رفیقای غیر داریوشیتون بپرسید.. داریوشی ها اکثرا از تقویم و شطرنج و بقیه غیر داریوشیها از آهنگهایی مثل تصویر رویا و آواز پری ها. با تشکر
هادی نقشی | January 13, 2009 6:02 AM


منم در مورد شطرنج احساس مشابهی پیدا کردم مثلا نمی دونم چرا وقتی به اوجش می رسه که می گه لشکر پیاده انداخت تو ذهن من تصویر یه شیر میاد، واقعا دوست دارم کلیپش رو ببینم. در ضمن در مورد خرید آلبوم آقا فرید شما می تونید یه راه امن برای من که تو ایرانم ارائه کنید اگه تونستید من دربست در اختیارتونم.
یک دوست | January 13, 2009 4:51 AM


یکنم... این آلبوم یکی از قویترین آلبوم های داریوش.. شک ندارم... آلبوم هایی مثل شقایق و چشم من و ... برای زمان خود خوب بودند و معجزه خاموش هم برای این دوره... البته نه اینکه بگم اونها قدیمی شدن نه منظورم این نیست.... سارا خانم گفته بودند که شطرنج در حد و اندازه داریوش نبود!!! خوب نظرشون محترمه ولی واقعا من تو چند تا وبلاگ که دیدم دوستان شطرنج رو بهترین آهنگ آلبوم اعلام کردند... من هم معتقدم این آهنگ یکی از شاهکارهای موسیقی چند سال اخیر ایرانه (این حرفا رو خدا شاهده از روی تعصب نمیزنم)... تقویم هم من اول ریتمشو مناسب نمیدیدم ولی بعد آفرین گفتم به سازنده های این شعر و ملودی... درباره بقیه شعر ها بعد از انتشار رسمی آلبوم بیشتر صحبت میکنم... یا حق
mohsen hoseini | January 13, 2009 2:18 AM


واقعا نمی دونم چی بگم فقط اینو میدونم که ما مردمان بسیار بی رحمی هستیم همه تا چیزی از کسی میخواهیم عین گربه دم در خونش میو میو میگیم ولی تا یک لحظه مناسب پیدا میکنیم گرگ صفت میشیم عین همین جریان آلبوم معجزه و حالا که همه شنیدیم سرمونو میکنیم تو برف انگار نه انگار که روزی میو میو میکردیم. و در آخر از همه خواهش و تمنا میکنم به هر طریقی که ممکن باشد آلبوم رو خریداری کنن تا جبرانی بر این بی مسوولیتی بشه. بعضی وقت ها فکر میکردم که چرا داریوش عزیز ۴ سال آلبوم نداد ولی حالا میبینم که خوب کاری کرده. یک حرکتی به خودمون بدیم و جبران کنیم. در آخر میتونم به همه بگم که وقتی به کپی آلبوم گوش میدین صدای وجدانتون هم بشنوین. من و تو اگر ما نشویم تنهاییم چه کسی میخواهد منو تو ما نشویم؟ ممنون از شما.
فرید | January 12, 2009 10:23 PM


منم مثلا اولین بار تقویمو گوش کردم از ریتمش خوشم نیومد ولی الان می گم بهترین اجرا برای این آهنگ بود بدون اینکه حالت امری داشته باشه و بخواد انگشت اتهام به سمت آدمها بگیره یا در مورد ساعت شوم می گفتم ریتم خسته کننده ای داره در حالی که الان چند بار پشت سر هم دارم به این آهنگ گوش میدم. باید حسابی گوش کرد بعد نظر قطعی داد این آلبوم پر از نوآوری است شعرها پر از استعاره ها و کلمات جدیده. در کل این داریوش خیلی شجاعه!
میلاد | January 12, 2009 2:00 PM


بحث شطرنج شد ... من تا حالا مشابه همچین ملودی و اجرایی نه تنها در کارنامه داریوش بلکه در کارنامه هیچ خواننده دیگری نشنیده بودم. بدون هیچ تعصبی احساسم اینکه از لحاظ ملودی و اجرا و شعر با یک شاهکار طرفیم. ی این دوره... البته نه اینکه بگم اونها قدیمی شدن نه منظورم این نیست.... سارا خانم گفته بودند که شطرنج در حد و اندازه داریوش نبود!!! خوب نظرشون محترمه ولی واقعا من تو چند تا وبلاگ که دیدم دوستان شطرنج رو بهترین آهنگ آلبوم اعلام کردند... من هم معتقدم این آهنگ یکی از شاهکارهای موسیقی چند سال اخیر ایرانه (این حرفا رو خدا شاهده از روی تعصب نمیزنم)... تقویم هم من اول ریتمشو مناسب نمیدیدم ولی بعد آفرین گفتم به سازنده های این شعر و ملودی... درباره بقیه شعر ها بعد از انتشار رسمی آلبوم بیشتر صحبت میکنم... یا حق
mohsen hoseini | January 13, 2009 2:18 AM


واقعا نمی دونم چی بگم فقط اینو میدونم که ما مردمان بسیار بی رحمی هستیم همه تا چیزی از کسی میخواهیم عین گربه دم در خونش میو میو میگیم ولی تا یک لحظه مناسب پیدا میکنیم گرگ صفت میشیم عین همین جریان آلبوم معجزه و حالا که همه شنیدیم سرمونو میکنیم تو برف انگار نه انگار که روزی میو میو میکردیم. و در آخر از همه خواهش و تمنا میکنم به هر طریقی که ممکن باشد آلبوم رو خریداری کنن تا جبرانی بر این بی مسوولیتی بشه. بعضی وقت ها فکر میکردم که چرا داریوش عزیز ۴ سال آلبوم نداد ولی حالا میبینم که خوب کاری کرده. یک حرکتی به خودمون بدیم و جبران کنیم. در آخر میتونم به همه بگم که وقتی به کپی آلبوم گوش میدین صدای وجدانتون هم بشنوین. من و تو اگر ما نشویم تنهاییم چه کسی میخواهد منو تو ما نشویم؟ ممنون از شما.
فرید | January 12, 2009 10:23 PM


منم مثلا اولین بار تقویمو گوش کردم از ریتمش خوشم نیومد ولی الان می گم بهترین اجرا برای این آهنگ بود بدون اینکه حالت امری داشته باشه و بخواد انگشت اتهام به سمت آدمها بگیره یا در مورد ساعت شوم می گفتم ریتم خسته کننده ای داره در حالی که الان چند بار پشت سر هم دارم به این آهنگ گوش میدم. باید حسابی گوش کرد بعد نظر قطعی داد این آلبوم پر از نوآوری است شعرها پر از استعاره ها و کلمات جدیده. در کل این داریوش خیلی شجاعه!
میلاد | January 12, 2009 2:00 PM


داریوش واقعا حق مطلب رو به زیبایی ادا کرده ..... اونکه ما رو بازی میده / اونکه مهره رو چیده / اونکه نه شاه نه سرباز / نه سیاهه نه سفیده / از پس پرده نگاه کن
فراز | January 12, 2009 12:34 PM


میشه گفت ویژگی اصلی صدای داریوش در قبل از انقلاب بغض بود که پس از انقلاب به سمت حماسه رفت و بعد از ترک اعتیاد اجراها صمیمیت داشت. اما پس از این همه سال برای نخستین بار یه ترکیب جدید از داریوش شنیدم... در شطرنج. من نمی خوام از اون تفسیرهای عجیب غریب بکنم فقط حس ام رو می نویسم. ابتدای آهنگ با یه بغضی شروع می شه بغضی که سالها بود از صدای داریوش حذف شده بود. در ادامه این بغض تبدیل می شه به ... خشم. بله خشم نه فریاد محض، تقابل بغض و خشم در این آهنگ سحرآمیز بود داریوش مثل کسی کلمات رو ادا می کرد که سالها این حرفها تو دلش تلنبار شده بود مثل یه عصیان فروخفته. جسارت داریوش ستودنی است که در این سن و سال به دنبال نو شدن می رود من خودم فکر می کردم اجرای شطرنج یا مثل بچه های ایران خواهد بود یا مثل بمان مادر که ترکیبی از اوج وحضیض ها بود. ولی داریوش ترکیبی از خشم وبغض رو انتخاب کرد که من رو واقعا غافلگیر کرد...
بی نام | January 12, 2009 6:52 AM


من آهنگ شطرنج رو گوش کردم. اگه دروغ نخوام بگم به نظر من اصلا در حد و اندازه داریوش نبود متاسفانه
sara | January 11, 2009 11:40 AM


متاسفم که آلبوم لو رفت ولی خوشحالم که آلبوم خوبی تهیه کرده
اردلان | January 11, 2009 11:40 AM


فوق العادست.
شاهد | January 11, 2009 12:42 AM


سلام. من آلبوم رو با امضای داریوش خریدم ولی طاقت نیاوردم که صبر کنم تا به دستم برسه و بعد بشنوم. امروز آلبوم رو دانلود کردم و می تونم بگم این آلبوم بی رحمانه زیباست...
مسعود | January 10, 2009 1:45 PM


من هنوز نتونستم دانلود کنم اما اگه با کیفیت پایین پخش کرده باشند نهایت نامردی و بی وجدانیه لطفا یه اظهار نظر بکنید
یه دوستدار | January 10, 2009 1:35 PM


خواهشا یه اظهار ٳ پرده نگاه کن
فراز | January 12, 2009 12:34 PM


میشه گفت ویژگی اصلی صدای داریوش در قبل از انقلاب بغض بود که پس از انقلاب به سمت حماسه رفت و بعد از ترک اعتیاد اجراها صمیمیت داشت. اما پس از این همه سال برای نخستین بار یه ترکیب جدید از داریوش شنیدم... در شطرنج. من نمی خوام از اون تفسیرهای عجیب غریب بکنم فقط حس ام رو می نویسم. ابتدای آهنگ با یه بغضی شروع می شه بغضی که سالها بود از صدای داریوش حذف شده بود. در ادامه این بغض تبدیل می شه به ... خشم. بله خشم نه فریاد محض، تقابل بغض و خشم در این آهنگ سحرآمیز بود داریوش مثل کسی کلمات رو ادا می کرد که سالها این حرفها تو دلش تلنبار شده بود مثل یه عصیان فروخفته. جسارت داریوش ستودنی است که در این سن و سال به دنبال نو شدن می رود من خودم فکر می کردم اجرای شطرنج یا مثل بچه های ایران خواهد بود یا مثل بمان مادر که ترکیبی از اوج وحضیض ها بود. ولی داریوش ترکیبی از خشم وبغض رو انتخاب کرد که من رو واقعا غافلگیر کرد...
بی نام | January 12, 2009 6:52 AM


من آهنگ شطرنج رو گوش کردم. اگه دروغ نخوام بگم به نظر من اصلا در حد و اندازه داریوش نبود متاسفانه
sara | January 11, 2009 11:40 AM


متاسفم که آلبوم لو رفت ولی خوشحالم که آلبوم خوبی تهیه کرده
اردلان | January 11, 2009 11:40 AM


فوق العادست.
شاهد | January 11, 2009 12:42 AM


سلام. من آلبوم رو با امضای داریوش خریدم ولی طاقت نیاوردم که صبر کنم تا به دستم برسه و بعد بشنوم. امروز آلبوم رو دانلود کردم و می تونم بگم این آلبوم بی رحمانه زیباست...
مسعود | January 10, 2009 1:45 PM


ظر بکنید!
یه دوستدار | January 10, 2009 1:31 PM


امروز چه دلتنگم داريوش جان مثل من مثل تو مثل ما... اينه ديگه... ما اينيم ديگه... چه ميشه کرد؟
بی نام | January 10, 2009 12:52 PM


سلام واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم. راستی اگه دقت کرده باشین کیفیت صدای آلبوم غیر قانونی خیلی بده که اینم باز یه ضربه دیگه به داریوش هست
پرهام | January 10, 2009 7:57 AM


داریوش جان سلام سلامی با سر خمیده سلامی با چشم شرمسار.. داریوش عزیز، من از ایران این ایمیل را برات میفرستم، امروز توی سایت ها دیدم که ظاهرا آلبومت را برای دانلود گذاشتن، ابر مرد مشرقی من، فقط خدا میدونه که چقدر منتظر این آلبوم بودم اما الان اصلا حس خوبی فقط از خدا میخوام با ما، با طرفدارانت قهر نکنی ما نارفیق نبودیم داریوش جان بر نارفیقان شرم باد. بغض تمام وجودم را گرفته... داریوش عزیز تقصیر از این خائنین نیست خـــــــــاکمـــــان نا سپاس است. امیدوارم خستگی توی تن عزیزت نمونده باشه.... خسته نباشی یاور همیشه مومن.
alireza | January 10, 2009 6:08 AM


هیچی ندارم بگم ما مردمان همان خاک ناسپاسیم
alireza | January 9, 2009 10:39 PM


متاسفانه آنچه که قابل پیش بینی هم بود اتفاق افتاده هر چند گمان می کنم کسایی که می خواستند در این حرکت سهیم بشوند تا به حال اقدام به خرید آلبوم نموده اند. اینکه کسانی که چنین کاری کردند چه هدفی دارند جای سوال است واقعا نمی دانم به خاطر احساسات زیاد است یا حسادت اما آنچه مسلم است در همه جای دنیا چنین افرادی وجود دارند بپذیرید. نمونه ش فیلم های روز هالیوودی. صحیح نیست یک ملت را که بسیاریشون به اورجینال دسترسی ندارند رو زیر سوال ببریم. جای تقدیر است از داریوش که توانست حدود 3 هفته آلبوم را حفظ کند و با ایده جدید اثرش رو عرضه نماید و مطمئنا در حرکت های بعدی می تواند مثل همیشه الگوی تازه ای برای دیگران باشد باز هم می گم من به هیچ وجه این کار رو تائید نمی کنم ولی می گم تا به اینجا هم داریوش و کسانی که با او همراه شدند کار بزرگی کرده اند.
مسعود | January 9, 2009 2150%; font-weight: normal; ">امروز چه دلتنگم داريوش جان مثل من مثل تو مثل ما... اينه ديگه... ما اينيم ديگه... چه ميشه کرد؟

بی نام | January 10, 2009 12:52 PM


سلام واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم. راستی اگه دقت کرده باشین کیفیت صدای آلبوم غیر قانونی خیلی بده که اینم باز یه ضربه دیگه به داریوش هست
پرهام | January 10, 2009 7:57 AM


داریوش جان سلام سلامی با سر خمیده سلامی با چشم شرمسار.. داریوش عزیز، من از ایران این ایمیل را برات میفرستم، امروز توی سایت ها دیدم که ظاهرا آلبومت را برای دانلود گذاشتن، ابر مرد مشرقی من، فقط خدا میدونه که چقدر منتظر این آلبوم بودم اما الان اصلا حس خوبی فقط از خدا میخوام با ما، با طرفدارانت قهر نکنی ما نارفیق نبودیم داریوش جان بر نارفیقان شرم باد. بغض تمام وجودم را گرفته... داریوش عزیز تقصیر از این خائنین نیست خـــــــــاکمـــــان نا سپاس است. امیدوارم خستگی توی تن عزیزت نمونده باشه.... خسته نباشی یاور همیشه مومن.
alireza | January 10, 2009 6:08 AM


هیچی ندارم بگم ما مردمان همان خاک ناسپاسیم
alireza | January 9, 2009 10:39 PM


:04 PM

چه زود آرزوم برآورده شد! فقط امیدوارم داریوش زیاد متضرر نشه چون به حال من که به اورجینال دسترسی ندارم هیچ فرقی نمی کرد
میلاد | January 9, 2009 12:07 PM


با سلام... آقا باز هم ترکوندید... با اینکه برای دیدن این 44 ثانیه خیلی باید صبر کنم و برای دیدن هر ثانیه باید صبر کنم تا کلیپ تموم بشه اونوقت که تموم شد قشنگ ببینم... تو رو خدا چیزی رو که میزارید برای دانلود هم بزارید........ خداییش فوق العاده بود، هم آهنگ ، هم صدا ، هم شعر و کلیپ هم که فکر کنم قوی ترین کلیپ داریوش بشه... من که دیگه از انتظار دق مرگ شدم... یا حق
mohsen hoseini | January 9, 2009 4:52 AM



alireza | January 10, 2009 6:08 AM


هیچی ندارم بگم ما مردمان همان خاک ناسپاسیم
alireza | January 9, 2009 10:39 PM


nt dir="rtl" size="2" color="white" face="Tahoma" style=" line-height: 150%; font-weight: normal; "> همین طور که خیلیا گفتن این آلبوم خیلی زودتر از موعد مشخص در نت پخش شد! فقط چند تا سوال از کسانی که آگاه هستندبخصوص مسئولان این سایت فرهیخته دارم. یک: اگه از میزان فروش آلبوم آمار قابل اعتمادی در دست دارین به ما هم بگین؟ دوم: مسئولیت این انتشار از پیش اعلام نشده با کیست؟
فراز | January 9, 2009 3:54 AM


امیدوارم برای عید هم داریوش آلبوم حافظ رو به طرفداراش عیدی بده
mohammad | January 9, 2009 2:32 AM


آقا آلبوم که اومده همه گذاشتن برای دانلود. واقعا زیبا بود
یاسر | January 9, 2009 1:30 AM


واقعا چه ملت بی سپاس و بی مرامی هستیم. حقمونه هرچی بلا سرمون میاد، فقط بلدیم به هم ضربه بزنیم و نمی تونیم موفقیت هیچکس دیگه رو ببینیم. معلمومه که دستایی توی کاره که آلبوم رو لو دادن واقعا حیف که اسم ما رو انسان بزارن. از ماست که بر ماست... همین نشانه ست از هزار تا مشکل تاریخی که ما داریم
سعید | January 9, 2009 1:11 AM


متاسفانه آلبوم داریوش در نت پخش شد و بسیار ناراحتیم از این کار امیدوارم دوستان آلبوم اورجینال را خریداری کنند داریوش کارش خیلی عالی بود تو این آلبوم. موفق و پیروز باشید
یاور همیشه مومن | January 9, 2009 1:11 AM


آقا منم با نظر میلاد موافقم
mohammad | January 8, 2009 9:42 PM


به نظرم اين آلبوم يكی از بهترين آلبوم ها ميشه اگه 10 روز ديگه آلبوم منتشر بشه من كه تو ايرانم لااقل 15 روز ديگه شايد بتونم دانلود كنم.
حسين | January 8, 2009 6:08 PM


خیلی زیبا بود مرسی
نگار | January 8, 2009 1:38 PM


ما را دق مرگ نموده و کشتید حالا نمی شه داریوش یه تخفیفی بده تا یکی دو روز دیگه منتشرش کنه
میلاد | January 8, 2009 5:10 AM



فراز | January 9, 2009 3:54 AM


امیدوارم برای عید هم داریوش آلبوم حافظ رو به طرفداراش عیدی بده
mohammad | January 9, 2009 2:32 AM


آقا آلبوم که اومده همه گذاشتن برای دانلود. واقعا زیبا بود
یاسر | January 9, 2009 1:30 AM


واقعا چه ملت بی سپاس و بی مرامی هستیم. حقمونه هرچی بلا سرمون میاد، فقط بلدیم به هم ضربه بزنیم و نمی تونیم موفقیت هیچکس دیگه رو ببینیم. معلمومه که دستایی توی کاره که آلبوم رو لو دادن واقعا حیف که اسم ما رو انسان بزارن. از ماست که بر ماست... همین نشانه ست از هزار تا مشکل تاریخی که ما داریم
سعید | January 9, 2009 1:11 AM


متاسفانه آلبوم داریوش در نت پخش شد و بسیار ناراحتیم از این کار امیدوارم دوستان آلبوم اورجینال را خریداری کنند داریوش کارش خیلی عالی بود تو این آلبوم. موفق و پیروز باشید
یاور همیشه مومن | January 9, 2009 1:11 AM


آقا منم با نظر میلاد موافقم
mohammad | January 8, 2009 9:42 PM


به نظرم اين آلبوم يكی از بهترين آلبوم ها ميشه اگه 10 روز ديگه آلبوم منتشر بشه من كه تو ايرانم لااقل 15 روز ديگه شايد بتونم دانلود كنم.
حسين | January 8, 2009 6:08 PM


خیلی زیبا بود مرسی
نگار | January 8, 2009 1:38 PM


ite" face="Tahoma" style=" line-height: 150%; font-weight: normal; ">درود. آقا دمت گرم. آخرشین به خدا. منفجر کرد استاد. راستی من دمویی از شطرنج رو گوش دادم بینظیر بود اینجا میزارم تا دوستان با ریتمش آشنا بشوند
علیرضا | January 8, 2009 2:08 AM


به به خيلی خيلی ممنون! سايت شما تکه به خدا خيلی عالی بود چه آهنگی وای مرسی
تکتم | January 7, 2009 10:11 PM


سلام خيلی خوشحالم که اين خونه زيبای داريوشی رو پيدا کردم و خيلی خيلی ممنون از ويديوی زيبايی که برای ما گذاشتين. مرسی +++
Kourosh | January 7, 2009 6:58 PM


نام:

ایمیل:

صفحه شخصی:

نظر:

فارسی English



آقا منم با نظر میلاد موافقم
mohammad | January 8, 2009 9:42 PM


به نظرم اين آلبوم يكی از بهترين آلبوم ها ميشه اگه 10 روز ديگه آلبوم منتشر بشه من كه تو ايرانم لااقل 15 روز ديگه شايد بتونم دانلود كنم.
حسين | January 8, 2009 6:08 PM


خیلی زیبا بود مرسی
نگار | January 8, 2009 1:38 PM