Dariush: Album Music Video News


Dariush Recent News یک مصاحبه و دو ویدیو
مناجات و شطرنج
لغو کنسرت باکو
ساخت ویدیوی شطرنج
مصاحبۀ بی بی سی - 2
مصاحبۀ بی بی سی - 1
ویدیوی آواز پری ها
مسوولیت ما چیست؟
پیش فروش معجزۀ خاموش
و اینک "معجزۀ خاموش"

Dariush News Archive July 2009
March 2009
February 2009
Dariush Eghbali Fan Site: News

Dariush: Album Music Video News


Dariush Recent News یک مصاحبه و دو ویدیو
مناجات و شطرنج
لغو کنسرت باکو
ساخت ویدیوی شطرنج
مصاحبۀ بی بی سی - 2
مصاحبۀ بی بی سی - 1
ویدیوی آواز پری ها
مسوولیت ما چیست؟
پیش فروش معجزۀ خاموش
و اینک "معجزۀ خاموش"

Dariush News Archive July 2009
/a>
January 2009
December 2008
November 2008
October 2008
September 2008
August 2008
July 2008
June 2008
May 2008
April 2008
March 2008
February 2008
January 2008
December 2007

Dariush Fans Weblogs

January 24, 2009
مصاحبۀ بی بی سی - 2



پیام ها:

سلام من به تمام بچه هايی که اينجان يا اونجان و يا هرجای ديگه ای که هستن. خواستم بگم به نظرتون حيف نيست که ما نبايد داريوش جان عزيزو توی همين ايران خودمون نداريم؟؟؟ دليلش نبودنش چيه؟؟؟ عقايد و طرز فکر داريوش دليلی بر اين مطلب نيست به نظرتون؟؟
daryosh | November 17, 2009 9:36 AM


با سلام به هم بر وبچ بيننده هم اونايی که اين سايت زيبا روclass="style7">December 2008
November 2008
October 2008
September 2008
August 2008
July 2008
June 2008
May 2008
April 2008
March 2008
February 2008
January 2008
December 2007

Dariush Fans Weblogs

January 24, 2009
مصاحبۀ بی بی سی - 2



پیام ها:

می چرخونن. آقا کسی آهنگ خالی فيلم ياران رو داره آخه خيلی باحاله مخصوصا اون سوتش خيلی قشنگه آدمو ياد معنويت های از دست رفتش ميندازه. بچه های سايت اگه شما داريد لطفا بذاريد برای دانلود خيلی دنبالشم ولی پيدا نمی شه
داریوش باز | March 31, 2009 12:10 AM


احسنت و خسته نباشید به این داریوش عزیز. واقعا این ترانه هاش ترکوندن چی بود همش غمگین می خوند. بچه ها یکی از دوستان تو سایتش نقد کرده که چرا داریوش این سبکی خونده من از همین جا به همتون می گم این سبک همه سن پسنده مخصوصا تصویر رویا واقعا عاشقانست. دوست عزیزم آقا محمود http://www.fadaydariush.blogfa.com که این حرفا رو زدی مثل این که یادت رفته داریوش ما پاکه دیگه اون حس و حالت چندین سال پیشش که با سیگار و خماری می خوند تو وجودش پاک شده. اون یه مسلمون اریایی و من از همین ایران سراسر شرف و غیرت بهش خسته نباشید می گم و اونو تحسین می کنم.. یا علی
داریوش باز | March 30, 2009 5:15 AM


دوست گرامی، آقای محسن حسینی. من سعی کردم در چند خط غرور باشکوم "ماه و خورشید و ستاره" آسمان ترانه رو ستایش کنم، مثال هایی که آورده شد تنها قطره ای از اقیانوس هنر و زیبایی بود. انتقادی در کار نیست. هر چه هست لذت است و سرمستی از هنر والا و اصیل و جادوی نهفته در صدای متعهد، بیدار و مسوول.
afshin izanlou | February 21, 2009 5:21 AM


من تو اینترنت تو این سایت دو مطلب خوب دیدم از آلبوم معجزه خاموش: http://www.episodemagazine.com/N33/dariush.htm http://www.episodemagazine.com/N34/dariush.htm خیلی جالب بود. دستش درد نکنه هرکی اینارو نوشته.
روشنک | February 21, 2009 12:19 AM


سلام آقا اين ويديو كنسرت لاس و گاس كه گذاشتيد تو گوگل نميشه دانلود كرد همه ويديوهاتون تو گوگل گزينه دانلود داره ولی اين ويديو كنسرت لاس وگاس نداره نميدونم چرا؟ خواهشا درستش كنيد.
حسين | February 20, 2009 1:31 PM


سلام بچه ها چرا صفحه يوتوب شما ديگه نیست؟ خيلی ويديوهاتون خوب و با کیفیت بود نميدونم چرا اونا رو برداشتین و بستين
داریوش باز | March 31, 2009 12:10 AM


احسنت و خسته نباشید به این داریوش عزیز. واقعا این ترانه هاش ترکوندن چی بود همش غمگین می خوند. بچه ها یکی از دوستان تو سایتش نقد کرده که چرا داریوش این سبکی خونده من از همین جا به همتون می گم این سبک همه سن پسنده مخصوصا تصویر رویا واقعا عاشقانست. دوست عزیزم آقا محمود http://www.fadaydariush.blogfa.com که این حرفا رو زدی مثل این که یادت رفته داریوش ما پاکه دیگه اون حس و حالت چندین سال پیشش که با سیگار و خماری می خوند تو وجودش پاک شده. اون یه مسلمون اریایی و من از همین ایران سراسر شرف و غیرت بهش خسته نباشید می گم و اونو تحسین می کنم.. یا علی
داریوش باز | March 30, 2009 5:15 AM


دوست گرامی، آقای محسن حسینی. من سعی کردم در چند خط غرور باشکوم "ماه و خورشید و ستاره" آسمان ترانه رو ستایش کنم، مثال هایی که آورده شد تنها قطره ای از اقیانوس هنر و زیبایی بود. انتقادی در کار نیست. هر چه هست لذت است و سرمستی از هنر والا و اصیل و جادوی نهفته در صدای متعهد، بیدار و مسوول.
afshin izanlou | February 21, 2009 5:21 AM


من تو اینترنت تو این سایت دو مطلب خوب دیدم از آلبوم معجزه خاموش: http://www.episodemagazine.com/N33/dariush.htm http://www.episodemagazine.com/N34/dariush.htm خیلی جالب بود. دستش درد نکنه هرکی اینارو نوشته.
روشنک | February 21, 2009 12:19 AM


سلام آقا اين ويديو كنسرت لاس و گاس كه گذاشتيد تو گوگل نميشه دانلود كرد همه ويديوهاتون تو گوگل گزينه دانلود داره ولی اين ويديو كنسرت لاس وگاس نداره نميدونم چرا؟ خواهشا درستش كنيد.
حسين | February 20, 2009 1:31 PM


red" face="Tahoma" style=" font-weight: bold; ">
Negar | February 19, 2009 11:58 PM

سلام یک خبر خوب و دست اول کنسرت داریوش در باکو درست شده فقط تاریخ برنامه عوض شده ۲۹ مارچ ۲۰۰۹ در همون سالن اجرا خواهد شد و حتما از سایت خود داریوش عزیز هم به زودی اعلام خواهد شد.
فرید | February 17, 2009 7:58 AM


آقا هاتف سلام... دوست عزیز فکر کنم منظور پیام شما شخص بنده بود... یا من منظورم رو بد رسوندم یا شما اشتباه متوجه شدید... خوب با یک بار مرور پیام خودم دیدم انصافا من منظورم رو بد رسوندم... خیلی ناراحت شدم که در مورد من این جور فکر میکنید البته بازم میگم من پیام رو بد رسوندم... نگاه کن عزیز من خدایی نکرده نمیگم که داریوش 58 ساله ضعیف تر از داریوش 30 یا 40 ساله است... من منظورم اینه که خوب صدای داریوش بدون شک با 20 سال پیش فرق کرده... این یک امر طبیعی هستش... خیلی ها هستن که صدای دوران جوانی داریوش رو بیشتر میپسندن و بعضی ها مثل من و شما معتقدیم داریوش 30 ساله با داریوش 58 ساله از نظر موسیقی هیچ فرقی نداره... حالا خوب یا بد داریوش نمیتونه مانند 30 سال پیش کار کنه (در این شکی نیست)ولی این حرف من به این معنی نیست که داریوش از نظر موسیقی ضعیف تر شده... مگه فرق کردن دلیل بر بد شدنه؟!!!! من اصلا نگقتم داریوش ضعیف تر شده بلکه گفتم داریوش فرق کرده... من هم صد درصد با نظر شما موافق هستم... امیدوارم این بار منظورم رو خوب رسونده باشم... باز هم میگم خیلی ناراحت شدم که به خاطر بد رسوندن منظورم به یک اتهام تلخ دچار شدم (اینکه ملاک من موی سیاه هستش) چون خود من صد درصد با نظر شما موافقم... امیدوارم این پیام رو بخونی... در ضمن یک حرف با آقای افشین ایزانلو داشتم ... من متوجه نشدم که شما از این چند تا شعر انتقاد کردید یا تمجید؟ چون در ابتدای متنتون به انتقاد شبیه بود ولی در آخر به تمجید بیشتر شبیه بود؟ حتما اگه امکانش هست این رو بگو... راستی مدیران محترم سایت خبر جدیدی نیستش؟ من خیلی منتظر به روز شدن سایت شما هستم (مثل همیشه) یا حق
mohsen hoseini | February 13, 2009 12:13 PM


مگه داريوش ۵۸ ساله چه فرقی با داريوش ۳۰ و ۴۰ ساله داره جز اينکه تجربش بيشتر شده و بهتره. افسوس که ملاک ما برای اينکه يکی رو بپسنديم بايد رنگ موی سياه و نيروی جوانی باشه. اما يه نکته اگه سلطان همين آهنگارو ۱۵ يا ۲۰ ساله پيش می خوند الان از ياور هميشه مومنم بالاتر بودن. ببينيد گذشت زمان خيلی مهمه توی يه اثر نه جوون بودن
hatef | February 12, 2009 9:41 AM



فرید | February 17, 2009 7:58 AM


آقا هاتف سلام... دوست عزیز فکر کنم منظور پیام شما شخص بنده بود... یا من منظورم رو بد رسوندم یا شما اشتباه متوجه شدید... خوب با یک بار مرور پیام خودم دیدم انصافا من منظورم رو بد رسوندم... خیلی ناراحت شدم که در مورد من این جور فکر میکنید البته بازم میگم من پیام رو بد رسوندم... نگاه کن عزیز من خدایی نکرده نمیگم که داریوش 58 ساله ضعیف تر از داریوش 30 یا 40 ساله است... من منظورم اینه که خوب صدای داریوش بدون شک با 20 سال پیش فرق کرده... این یک امر طبیعی هستش... خیلی ها هستن که صدای دوران جوانی داریوش رو بیشتر میپسندن و بعضی ها مثل من و شما معتقدیم داریوش 30 ساله با داریوش 58 ساله از نظر موسیقی هیچ فرقی نداره... حالا خوب یا بد داریوش نمیتونه مانند 30 سال پیش کار کنه (در این شکی نیست)ولی این حرف من به این معنی نیست که داریوش از نظر موسیقی ضعیف تر شده... مگه فرق کردن دلیل بر بد شدنه؟!!!! من اصلا نگقتم داریوش ضعیف تر شده بلکه گفتم داریوش فرق کرده... من هم صد درصد با نظر شما موافق هستم... امیدوارم این بار منظورم رو خوب رسونده باشم... باز هم میگم خیلی ناراحت شدم که به خاطر بد رسوندن منظورم به یک اتهام تلخ دچار شدم (اینکه ملاک من موی سیاه هستش) چون خود من صد درصد با نظر شما موافقم... امیدوارم این پیام رو بخونی... در ضمن یک حرف با آقای افشین ایزانلو داشتم ... من متوجه نشدم که شما از این چند تا شعر انتقاد کردید یا تمجید؟ چون در ابتدای متنتون به انتقاد شبیه بود ولی در آخر به تمجید بیشتر شبیه بود؟ حتما اگه امکانش هست این رو بگو... راستی مدیران محترم سایت خبر جدیدی نیستش؟ من خیلی منتظر به روز شدن سایت شما هستم (مثل همیشه) یا حق
mohsen hoseini | February 13, 2009 12:13 PM


e" face="Tahoma" style=" line-height: 150%; font-weight: normal; ">با احترام به فرید و ایرج و اردلان و شهیار و منوچهر و محمد و بقیه پیشکسوتان ولی به نظر من بهترین کار این آلبوم تصویر رویا بود...
حمید | February 11, 2009 5:42 AM


داشتم ترانه "دلتنگم" رو زندگی می کردم. ایرج جنتی عطایی حتی دلتنگی خود رو منحصر به فرد میدونه و تاکید میکنه که امروز "مثل من که مثل من" (و نه هیچکس دیگه) دلتنگم. یاد اردلان سرفراز افتادم اونجا که به "راهی" شدن می اندیشه و می سرایه: "بگو که مثل من کسی به پای عشق تن سر نداد" و چندی پیش شهیار قنبری چنین فضای ترانه را عطرآگین کرده بود: "هر چه که بود، مثل فانوس گرم و روشن بود، مثل هیچکس نبود، شبیه من بود". چه باشکوهه این غرور راستین ماه و خورشید و ستاره، که بی گمان به هیچکس نمی مانند و مثل خویشند که مثل خویش. و چه زیباست که این گروه جاویدان با صدای زخمی مغرور به گوش جان من و تو میرسه. صدای "مردی که غرورش را رها نکرده."
afshin izanlou | February 10, 2009 11:59 PM


آقا مسعود که هم اسم من هستی تنظیم تقویم هیچ اشکالی نداره اون کپی که به صورت mp3 تو اینترنت پخش شد یه ذره مشکل داشت ولی اونیکه رو CD دست من رسید عالی بود.
مسعود | February 10, 2009 11:00 AM


سلام آقا مسعود... همه نظراتت رو خوندم... من هم با شما موافقم، فقط یک جا گفتید که داریوش میتونه اگه تلاش کنه کارهای قبل ترکش رو پشت سر بزاره، که من در این مورد حرف دارم... داریوش 58 ساله دیگه نمیتونه کارهایی اجرا کنه که در سنین 40 یا 30 سالگی میکرد... ولی در این زمان آلبوم معجزه خاموش فوق العاده بود. ولی در کل با نظراتت موافقم... و از طرف داریوش به شما قول میدم که دیگه قضیه 4 سال تکرار نشه... یا حق
mohsen hoseini | February 8, 2009 10:52 PM


در مجموع من از این آلبوم بسیار راضیم و فکر می کنم لقب بهترین آلبوم بعد از ترک برای این آلبوم مناسب باشه و اگر داریوش یه مقدار برای کارهای هنریش بیشتر وقت بزاره مطمئنم به زودی می تونه شاهکارهای قبل از ترکش رو هم پشت سر بگذاره. منتها اگه بخواد بین آلبوم ها چهار یا پنج سال فاصله بندازه هم ارتباطات هنریش کمرنگ میشه هم سلیقه مخاطبش رو گم می کنه. این نظر من بود اگه ایرادی هست خوشحال می شم محترمانه بشنوم.
مسعود | February ن آلبوم تصویر رویا بود...

حمید | February 11, 2009 5:42 AM


داشتم ترانه "دلتنگم" رو زندگی می کردم. ایرج جنتی عطایی حتی دلتنگی خود رو منحصر به فرد میدونه و تاکید میکنه که امروز "مثل من که مثل من" (و نه هیچکس دیگه) دلتنگم. یاد اردلان سرفراز افتادم اونجا که به "راهی" شدن می اندیشه و می سرایه: "بگو که مثل من کسی به پای عشق تن سر نداد" و چندی پیش شهیار قنبری چنین فضای ترانه را عطرآگین کرده بود: "هر چه که بود، مثل فانوس گرم و روشن بود، مثل هیچکس نبود، شبیه من بود". چه باشکوهه این غرور راستین ماه و خورشید و ستاره، که بی گمان به هیچکس نمی مانند و مثل خویشند که مثل خویش. و چه زیباست که این گروه جاویدان با صدای زخمی مغرور به گوش جان من و تو میرسه. صدای "مردی که غرورش را رها نکرده."
afshin izanlou | February 10, 2009 11:59 PM


آقا مسعود که هم اسم من هستی تنظیم تقویم هیچ اشکالی نداره اون کپی که به صورت mp3 تو اینترنت پخش شد یه ذره مشکل داشت ولی اونیکه رو CD دست من رسید عالی بود.
مسعود | February 10, 2009 11:00 AM


سلام آقا مسعود... همه نظراتت رو خوندم... من هم با شما موافقم، فقط یک جا گفتید که داریوش میتونه اگه تلاش کنه کارهای قبل ترکش رو پشت سر بزاره، که من در این مورد حرف دارم... داریوش 58 ساله دیگه نمیتونه کارهایی اجرا کنه که در سنین 40 یا 30 سالگی میکرد... ولی در این زمان آلبوم معجزه خاموش فوق العاده بود. ولی در کل با نظراتت موافقم... و از طرف داریوش به شما قول میدم که دیگه قضیه 4 سال تکرار نشه... یا حق
mohsen hoseini | February 8, 2009 10:52 PM


4, 2009 7:28 AM

...ادامه *** دلتنگم: ابتدای کار اندکی یکنواخت به نظر می رسه ولی از میانه های کار آروم آروم صدا بالا میاد و آخرش فوق العاده می شه یه کار بی نقص. ***معجزه خاموش: یه جورایی نقطه عطف آلبومه چون بعدش فضا عاشقانه می شه دو مکث بارز در آهنگ وجود داره که به نظر من جلوه خاصی به آهنگ داده صدا، شعر، موسیقی، تنظیم همه چیز عالی.*** همدرد: موسیقی آهنگ منو به گذشته ها می برد خیلی خاطره انگیز بود فقط به نظر من یه مقدار طولانی بود که اون هم عیب محسوب نمیشه *** تصویر رویا: تا به حال جز تعریف چیز دیگری از این آهنگ نشنیدم نیازی به گفتن من نیست *** آواز پری ها: به جرئت می تونم بگم عاشقانه ترین عاشقانه ای است که داریوش تا به حال اجرا کرده من به شخصه نتوانستم با این آهنگ ارتباط برقرار کنم اما می خواهم به کسانی که به داریوش به خاطر این آهنگ انگ "ابتذال" می زنند بگویم خیلی خیلی بی انصافید! *** راهی: یه پایان پرشکوه برای آلبوم، اجرا و موسیقی به سبک کارهای قبلی داریوش و دقیقا همان طوری است که شنونده داریوش به آن عادت کرده.
مسعود | February 4, 2009 7:23 AM


سلام. فکر می کنم با گذشت حدود یک ماه از انتشار آلبوم می توان در مورد آلبوم نظر منصفانه داد برای همین من دیدگاهم رو می نویسم *** شطرنج: نظر من در مورد این آهنگ مشابه وصف هایی است که در همین سایت گفته شده فقط در پاسخ به دوستانی که موسیقی رو به دو دسته پاپ و سنتی تقسیم می کنند و می گویند صدای داریوش در این آهنگ ضعیف و خسته است می گویم که استاد در این آهنگ گریزی به سبک های اعتراضی غیر پاپ زده است و چه زیبا این کار رو کرده، ادای دکلمه آهنگ با سه لحن مختلف سحرآمیز بود *** تقویم: ابتدای آهنگ بسیار خوب شروع می شه ریتم موزون همراه با سازهای الکترونیکی منتها در چند جای کار صدای سازها آنقدر بالا میاد که صدای داریوشو می گیره و اگر صدای داریوش و ترانه اردلان رو حساب نکنیم کار جالبی نیست. *** ساعت شوم و شبتاب: از ترانه های اجتماعی داریوش که با شیوه متفاوت و جدید اجرا شده و سرشار از کلمات جدیده، تم هندی شبتاب خیلی بارز بود و منو یاد آهنگ "مه لقا" می انداخت در مجموع با اینکه ریتم ها نسبتا جدید و با گوش شنونده داریوش بیگانه بود ولی اجراها بسیار زیبا بودند و مطمئنا زمان این را تائید خواهد کرد... ادامه...
مسعود | February 4, 2009 7:16 AM


سلام مجدد... این پیام رو حتما بخونید... بعضی دوستان مثل آقای بردیا میان و چیزهایی میگن که واقعیت نداره... مثلا همین سانسور!!! ولی از میانه های کار آروم آروم صدا بالا میاد و آخرش فوق العاده می شه یه کار بی نقص. ***معجزه خاموش: یه جورایی نقطه عطف آلبومه چون بعدش فضا عاشقانه می شه دو مکث بارز در آهنگ وجود داره که به نظر من جلوه خاصی به آهنگ داده صدا، شعر، موسیقی، تنظیم همه چیز عالی.*** همدرد: موسیقی آهنگ منو به گذشته ها می برد خیلی خاطره انگیز بود فقط به نظر من یه مقدار طولانی بود که اون هم عیب محسوب نمیشه *** تصویر رویا: تا به حال جز تعریف چیز دیگری از این آهنگ نشنیدم نیازی به گفتن من نیست *** آواز پری ها: به جرئت می تونم بگم عاشقانه ترین عاشقانه ای است که داریوش تا به حال اجرا کرده من به شخصه نتوانستم با این آهنگ ارتباط برقرار کنم اما می خواهم به کسانی که به داریوش به خاطر این آهنگ انگ "ابتذال" می زنند بگویم خیلی خیلی بی انصافید! *** راهی: یه پایان پرشکوه برای آلبوم، اجرا و موسیقی به سبک کارهای قبلی داریوش و دقیقا همان طوری است که شنونده داریوش به آن عادت کرده.
مسعود | February 4, 2009 7:23 AM


سلام. فکر می کنم با گذشت حدود یک ماه از انتشار آلبوم می توان در مورد آلبوم نظر منصفانه داد برای همین من دیدگاهم رو می نویسم *** شطرنج: نظر من در مورد این آهنگ مشابه وصف هایی است که در همین سایت گفته شده فقط در پاسخ به دوستانی که موسیقی رو به دو دسته پاپ و سنتی تقسیم می کنند و می گویند صدای داریوش در این آهنگ ضعیف و خسته است می گویم که استاد در این آهنگ گریزی به سبک های اعتراضی غیر پاپ زده است و چه زیبا این کار رو کرده، ادای دکلمه آهنگ با سه لحن مختلف سحرآمیز بود *** تقویم: ابتدای آهنگ بسیار خوب شروع می شه ریتم موزون همراه با سازهای الکترونیکی منتها در چند جای کار صدای سازها آنقدر بالا میاد که صدای داریوشو می گیره و اگر صدای داریوش و ترانه اردلان رو حساب نکنیم کار جالبی نیست. *** ساعت شوم و شبتاب: از ترانه های اجتماعی داریوش که با شیوه متفاوت و جدید اجرا شده و سرشار از کلمات جدیده، تم هندی شبتاب خیلی بارز بود و منو یاد آهنگ "مه لقا" می انداخت در مجموع با اینکه ریتم ها نسبتا جدید و با گوش شنونده داریوش بیگانه بود ولی اجراها بسیار زیبا بودند و مطمئنا زمان این را تائید خواهد کرد... ادامه...
مسعود | February 4, 2009 7:16 AM


که اگه پیام های قبلی رو بخونید میفهمید... که من خواهشی کردم ولی آقای بردیا دیگه غیب شدن... من از دوستانی که به تازگی با داریوش آشنا شدند خواهش میکنم که فریب این حرفها رو نخورن. راستی من دیشب با داریوش حرف زدم و امروز تو پوست خودم نمیگنجم... یاحق
mohsen hoseini | February 4, 2009 12:48 AM


با سلام...آقا بردیا پس چی شد؟! چرا سوالت رو ننوشی؟! خوب با این کارت برای من و دوستان خیلی چیزا روشن شد... یاحق
mohsen hoseini | February 1, 2009 10:01 PM


نظر رسمی داریوش در مورد کنسرت باکو: http://www.dariusheghbali.com/archives/000060.php
میلاد | February 1, 2009 8:57 AM


با سلام... آقا فراز واقعا کنسرت داریوش لغو شد؟! بنده خدا اونایی که می خواستن برن... چون خیلی ها تو ایران منتظر این کنسرت بودن تا داریوشو ببینن... بگذریم..... راستی آقا فراز دلیل خوشحالی شما چی بود؟ چرا به نفع داریوش نبود؟ منتظرم
mohsen hoseini | January 30, 2009 10:40 PM


در مورد رعایت حق و حقوق شاعر و آهنگساز من تا آنجا که فهمیدم داریوش در وضعیتی به مراتب بهتر از دیگر خوانندگان است و اگه اختلافی هم باشه مطمئنا شاعرا و آهنگسازا وکیلی به نام بردیا نمیخواند بگذریم من اومدم اینجا امروز اینو بگم آقا کنسرت داریوش به گفته خودشان در شبکه voa در آذربایجان فعلا لغو شد... من از این لغو شدن بسیار خوشحالم چون تا آنجا که فهمیدم این کنسرت به نفع داریوش و ما طرفداراش نبود شاید دلایل خوشحالیم رو بعد که مطمئنتر شدم مفصلتر بگم...
فراز | January 30, 2009 11:52 AM


آقای برديا نظر شما مثل اين ميمونه که هر بار که شما يک سی دی رو گوش ميکنيد برای دفعه بعدی يک سی دی ديگه بخريد. در ضمن در يک اثر هنری تنها آهنگ ساز و ترانه سرا مطرح نيستند بلکه خواننده با صدا و نحوه ی اجرای آن بسيار نقش بسزايي در اين ميان ايفا ميکن. شما نقش نوازنده و تنظيم کننده را هم که اساسا مد نظر قرار نداده ايد. در ضمن من مصاحبه ای از ابی دارم که در ان مصاحبه صراحتا ميگه که تهيه يک آلبوم برای خوانندگان ايرانی خارج از کشور چيزی جز تحميل هزينه های گزاف بر اون خواننده نيست و تنها در کش میکنم که فریب این حرفها رو نخورن. راستی من دیشب با داریوش حرف زدم و امروز تو پوست خودم نمیگنجم... یاحق
mohsen hoseini | February 4, 2009 12:48 AM


با سلام...آقا بردیا پس چی شد؟! چرا سوالت رو ننوشی؟! خوب با این کارت برای من و دوستان خیلی چیزا روشن شد... یاحق
mohsen hoseini | February 1, 2009 10:01 PM


نظر رسمی داریوش در مورد کنسرت باکو: http://www.dariusheghbali.com/archives/000060.php
میلاد | February 1, 2009 8:57 AM


با سلام... آقا فراز واقعا کنسرت داریوش لغو شد؟! بنده خدا اونایی که می خواستن برن... چون خیلی ها تو ایران منتظر این کنسرت بودن تا داریوشو ببینن... بگذریم..... راستی آقا فراز دلیل خوشحالی شما چی بود؟ چرا به نفع داریوش نبود؟ منتظرم
mohsen hoseini | January 30, 2009 10:40 PM


در مورد رعایت حق و حقوق شاعر و آهنگساز من تا آنجا که فهمیدم داریوش در وضعیتی به مراتب بهتر از دیگر خوانندگان است و اگه اختلافی هم باشه مطمئنا شاعرا و آهنگسازا وکیلی به نام بردیا نمیخواند بگذریم من اومدم اینجا امروز اینو بگم آقا کنسرت داریوش به گفته خودشان در شبکه voa در آذربایجان فعلا لغو شد... من از این لغو شدن بسیار خوشحالم چون تا آنجا که فهمیدم این کنسرت به نفع داریوش و ما طرفداراش نبود شاید دلایل خوشحالیم رو بعد که مطمئنتر شدم مفصلتر بگم...
فراز | January 30, 2009 11:52 AM


نسرتها هست که ميتونن درآمدی کسب کنن و از اون طريق هزينه تهيه آلبوم هاشون رو بدست بيارن. من فقط توقعم از شما اينه که رويايی نباشين و کمي هم در دنياي واقعی و منطقی زندگی کنيد.
mohammad | January 28, 2009 10:11 PM


با سلام مجدد... در ابتدا بگم ممنونم از مدیران سایت که بالاخره تو بحث ها شرکت کردند... آقای بردیا می خوای من برم این سوالات رو در وبلاگ داریوش مطرح کنم؟ البته با اسم شما؟! چون ببینیم اولا اصلا واقعا این طور بوده یا نه؟ اگه پخش شد که دیگه بحث تموم میشه و خیلی چیزا معلوم میشه... و اگر نه که یک جور دیگه باید بحث کنیم... پس من منتظر اجازه شما هستم.. در ضمن دیگه کم کم پیام ها داره رو به توهین میره (کپک زده و این حرفا) پس متنی را که میخوای همین جا بنویس من برم با اسم شما تو وبلاگ داریوش بنویسم... تا اصلا ببینیم این همه حرف میزنیم اصلا سانسور صحت داره یا نه؟ که اگه پخش نشد هم من جواب هایی دارم. پس متن رو هر چه سریع تر بنویس ... البته اگه می خوای ... من مجبورت نمیکنم ولی اگه این کار رو نکنی خوب خیلی چیزا معلوم میشه!!!!! راستی چه خبر خوبی! یعنی داریوش می خواد بازم کلیپ بده... چی میشه! من که منتظر خبرهای جدید هستم... یا حق
mohsen hoseini | January 28, 2009 2:00 AM


علیرضا جان، تا جایی که ما اطلاع داریم ویدیوی شطرنج تا امروز چندین بار تدوین شده است که به آن کیفیت مناسب برسد ولی ظاهرا هنوز کار دارد و تاریخی برای انتشار آن نشنیده ایم. از طرفی شنیده ایم که احتمالا ترانه های که شاید ویدیو داشته باشند، دلتنگم، تقویم، و تصویر رویا هستند که خبری است که تنها شنیده ایم و هنوز نتوانسته ایم تایید کنیم
دوستداران داریوش | January 27, 2009 1:30 PM


دوستان گرامی، با تشکر از نظرهای شما. ما به آزادی بیان در این وبلاگ معتقدیم و تا وقتی سخنی توهین آمیز نباشد، منتشر می شود چه بسا نظری غلط باشد. اما توجه داشته باشید که چون این سایت جنبه رسمی ندارد، دست ما برای فراهم آوردن میدانی بزرگتر برای گفتگو باز است، اما باید درک کنیم که در وبلاگ رسمی داریوش، مسایل و نکات دیگری نیز برای انتشار نظرات باید سنجیده شود. حال این که در وبلاگ داریوش این میدان تا چه حد باید باز یا بسته باشد، و حد و حدود اعمال این نکات چه اندازه است و اصلا چه کسی آن را تعیین می کند، به خودی خود بحثی معتبر است... البته در همین رابطه چه بسا کسانی که نظری هم نداده اند و فقط برای جوسازی از سانسور حرف می زنند. دو ر دنياي واقعی و منطقی زندگی کنيد.
mohammad | January 28, 2009 10:11 PM


با سلام مجدد... در ابتدا بگم ممنونم از مدیران سایت که بالاخره تو بحث ها شرکت کردند... آقای بردیا می خوای من برم این سوالات رو در وبلاگ داریوش مطرح کنم؟ البته با اسم شما؟! چون ببینیم اولا اصلا واقعا این طور بوده یا نه؟ اگه پخش شد که دیگه بحث تموم میشه و خیلی چیزا معلوم میشه... و اگر نه که یک جور دیگه باید بحث کنیم... پس من منتظر اجازه شما هستم.. در ضمن دیگه کم کم پیام ها داره رو به توهین میره (کپک زده و این حرفا) پس متنی را که میخوای همین جا بنویس من برم با اسم شما تو وبلاگ داریوش بنویسم... تا اصلا ببینیم این همه حرف میزنیم اصلا سانسور صحت داره یا نه؟ که اگه پخش نشد هم من جواب هایی دارم. پس متن رو هر چه سریع تر بنویس ... البته اگه می خوای ... من مجبورت نمیکنم ولی اگه این کار رو نکنی خوب خیلی چیزا معلوم میشه!!!!! راستی چه خبر خوبی! یعنی داریوش می خواد بازم کلیپ بده... چی میشه! من که منتظر خبرهای جدید هستم... یا حق
mohsen hoseini | January 28, 2009 2:00 AM


علیرضا جان، تا جایی که ما اطلاع داریم ویدیوی شطرنج تا امروز چندین بار تدوین شده است که به آن کیفیت مناسب برسد ولی ظاهرا هنوز کار دارد و تاریخی برای انتشار آن نشنیده ایم. از طرفی شنیده ایم که احتمالا ترانه های که شاید ویدیو داشته باشند، دلتنگم، تقویم، و تصویر رویا هستند که خبری است که تنها شنیده ایم و هنوز نتوانسته ایم تایید کنیم
دوستداران داریوش | January 27, 2009 1:30 PM


نظر آقای بردیا که در وبلاگ داریوش منتشر شده است به گمان ما حد و حدودی باز در انتشار نظرات را به نمایش گذاشته است. باز هم تشکر از همراهی شما
دوستداران داریوش | January 27, 2009 1:26 PM


جناب بردیا، فرق بین تفکر به قول شما "کپک زده" و تفکر "مدرن"، تار مویی بیشتر نیست که برای درک آن تفاوت واقعا باید "باریک بین" بود. اما انتظاری از شما نیست. شما هم بخشی از همین تفکر همیشه طلبکار هستید که "همساعت میدانچه، بر دایره می رانید". نسخه اوریجینال بنده رو هم که پیدا کردین، آفرین به این همه ذوق و هنر والای شما درعلم شبیه سازی. قبلا هم که با بهره گیری از دانش سرشارتون در روانشناسی و تا حدودی هم جامعه شناسی، اختلاف بین هنرمندان رو از لابلای ترانه های معجزه خاموش کشف کرده بودین. به این همه حرف میزنیم اصلا سانسور صحت داره یا نه؟ که اگه پخش نشد هم من جواب هایی دارم. پس متن رو هر چه سریع تر بنویس ... البته اگه می خوای ... من مجبورت نمیکنم ولی اگه این کار رو نکنی خوب خیلی چیزا معلوم میشه!!!!! راستی چه خبر خوبی! یعنی داریوش می خواد بازم کلیپ بده... چی میشه! من که منتظر خبرهای جدید هستم... یا حق
mohsen hoseini | January 28, 2009 2:00 AM


علیرضا جان، تا جایی که ما اطلاع داریم ویدیوی شطرنج تا امروز چندین بار تدوین شده است که به آن کیفیت مناسب برسد ولی ظاهرا هنوز کار دارد و تاریخی برای انتشار آن نشنیده ایم. از طرفی شنیده ایم که احتمالا ترانه های که شاید ویدیو داشته باشند، دلتنگم، تقویم، و تصویر رویا هستند که خبری است که تنها شنیده ایم و هنوز نتوانسته ایم تایید کنیم
دوستداران داریوش | January 27, 2009 1:30 PM


ن دانش شما حسادت می کنم. از همه مراجعین این سایت هم به خاطر این بحث به بیراهه رفته که علیرغم میلم به اینجا کشیده شد، عذرخواهی می کنم
afshin izanlou | January 27, 2009 1:15 PM


اسم این قسمت در وبلاگ داریوش "نظرات" هست و نه "سوالات" و نه "تعریف و تمجید"، نظر میتونه مثبت باشه و هم منفی. بحث ما هم در دو چیز جدا از هم است: ۱- سانسور نظر (که فارغ از خود نظر هست، می تواند در مورد کپی رایت باشد و یا آواز پری ها و یا هر چیز دیگه و می تواند تعریف باشد و یا انتقاد و یا سوال) ۲- به طور خاص در مورد کپی رایت... در مورد بخش اول: من هنوز هم معتقدم اگر در نظری توهین نباشد، نظر باید مطرح شود و درست نیست سانسور شود، مخصوصا در وبلاگ کسی که همه رو به پذیرش و گوش دادن همه نظرات و مخالفان و احترام به آنها دعوت می کند. همانطور که اینجا مطرح شد و کسانی مثل شما به آن پاسخ دادید و ضرری نخورد و زمان به آخر نرسید! در مورد بخش دوم، در حال حاضر سیستم ما به این صورت است که شاعر و آهنگساز مبلغی می گیرند و کاری را واگذار می کنند ولی دیگر هیچ حق و حقوقی از آن دریافت نمی کنند که این برخلاف قانون کپی رایت است چون صد سال هم بگذرد آنها از نظر مادی و معنوی صاحب اثر هستند و نه خواننده! این هم یک مشکل دیگه ما هست که فکر می کنم آهنگی که خواننده میخونه مال اوست، ولی چنین نیست و حق و حقوق مادی و معنوی آن در واقع مال خالقین آن است. حالا بحث رو در مورد یکی دیگه می کنم که باز نگویید داریوش: سی سال پیش آقای جنتی عطایی پوست شیر را سرود و آقای واروژان آهنگ آن را ساخت و آقای ابی هم آن را اجرا کرد. آیا این سه نفر حق مساوی نسبت به این اثر دارند؟ اگر آری چرا طی سی سال پوست شیر و آهنگ های دیگه مثل اون، کنسرت های آقای ابی را پر کرد و ایشان بابت آن پول گرفت ولی شاعر و آهنگساز همان مبلغ ناچیزی که سی سال پیش دریافت کرده اند حقشان است و تمام؟ حالا این رو بسط بدهید به آثار آقای داریوش، خانم گوگوش، آقای ستار و... اینکه همکاران با هم هنوز کار می کنند، دلیل بر خوبی و درست بودن سیستم نیست. کسی هم نگفت این تقصیر داریوشه، بلکه سیستم همین بوده و داریوش هم جزو این سیستم غلط هست. ولی وقتی داریوش این حرکت را شروع می کنه، و تریبون را هم در اختیار داره، فکر نکنم که انتظار بیجایی باشه که همه جوانب حق و حقوق را در نظر بگیرد و نه فقط بخشی که به خودش بر میگرده، کاش فکری هم به حال جنتی عطایی و سرفراز و قنبری و زولاند و بیات و واروژان و آندرانیک و امثال آنها که سالهاست آثارشون را خونده ولی چیزی دریافت نکردند داشته باشه. اگر هم کسانی می گویند تو از کجا میدانی که نمی گیرند، این چیزی است که مثل روز روشنه و همیشه بحثش بوده. شما تنها یک مورد برای من بیاورید که بگوید من طی ای size="1" color="red" face="Tahoma" style=" font-weight: bold; ">
afshin izanlou | January 27, 2009 1:15 PM


سالها حق و حقوق مادی اثرم را دریافت کردم... همه اینها را گفتم اما باز هم می گویم شاید اشتباه از منه و راه را برای اشتباه باز میزارم، اما باز هم نباید نظرم سانسور میشد و بنا به شواهد، معلومه من تنها کسی نیستم که دچار سانسور شدم و این برازنده داریوش نیست. با اجازه قاضی مرتضوی من مرخص می شوم...
بردیا | January 27, 2009 12:51 PM


آقای افشین شما بینش و جهت فکری خودتون رو با نظرتون به خوبی نشان دادین که همانطور که قبلا هم گفتم تفکر کپک زده جمهوری اسلامی است و به خوبی روی حرف من مهر تایید زدید. سیستم "تو نمیفهمی پس حق نداری سوال کنی" و "من می فهمم پس تصمیم میگیرم" و "دموکراسی مال همه نیست" و "اول خودی باش بعد حرف بزن" رو خوب از جمهوری اسلامی کپی برداری کردید، فقط فرقش این است که داریوش شده ولایت فقیه و شما شدی قاضی مرتضوی. من صحبت دیگری با شما ندارم. نظرم را گفتم و سوالم را مطرح کردم، شاید نظرم درست باشد و شاید غلط، شاید سوالم صحیح باشم و شاید اشتباه، اما باز هم برای خودش نظری است و سوالی! که در جایی دیگر سانسور شد و متاسفانه در اینجا هم جوابی که از شما گرفتم نشان آن است که حرفی برای گفتن ندارید. در آخر از صاحبان این سایت تشکر ویژه دارم که فکری باز دارند و به آزادی و بحث و گفتگو پایبند هستند. و راه گفتگو رو برخلاف جاهای دیگه و کپی برابر اصل قاضی مرتضوی در اینجا، دو طرفه می بینند و نه یک طرفه. مرسی
بردیا | January 27, 2009 12:25 PM


سلام. اول اینکه من باید بگم که به هیچ وجه موافق نظر بردیا نیستم ثانیا وبلاگ کاملا جنبه شخصی داره و خود فرد تصمیم می گیره چی توش قرار بگیره، آواز پری ها هم جنبه شخصی داره و کلا این مسایل شخصی بنا به خواست صاحبش تو یه ویترین قرار گرفته تا دیگران هم ببینند و از آنها استفاده ببرند (ولی قرار نیست هر کس خواست بیاد ویترینو خط خطی کنه!) اما من بسیار متاسفم از اینکه می بینم عده ای به جای بحث منطقی دست به سلاح ترور شخصیت برده اند با برچسب زدن به دیگران به جای پاسخ دادن به آنها دنبال چه هستید نمی دانم. آقای دموکراسی نظر هر انسانی محترم است حتی اگر به نظر ما مضحک و غیرعقلانی باشد *** من بااینکه مدتهاست نظری نمی نویسم ولی جز بازدید کننده های دائمی این سایت هستم و باید اعتراف کنم اولین باره چنین تخریب ها و حمله هایی دیدم!
مسعود | January 27, 2009 4:59 AM


آقای بردیا، عزیز من، عزیز دل برادر، شما از کجا میدونی که حق و حقوق آنها پرداخت نمیشه؟! مگر اینکه علم غیب ز هم نباید نظرم سانسور میشد و بنا به شواهد، معلومه من تنها کسی نیستم که دچار سانسور شدم و این برازنده داریوش نیست. با اجازه قاضی مرتضوی من مرخص می شوم...
بردیا | January 27, 2009 12:51 PM


آقای افشین شما بینش و جهت فکری خودتون رو با نظرتون به خوبی نشان دادین که همانطور که قبلا هم گفتم تفکر کپک زده جمهوری اسلامی است و به خوبی روی حرف من مهر تایید زدید. سیستم "تو نمیفهمی پس حق نداری سوال کنی" و "من می فهمم پس تصمیم میگیرم" و "دموکراسی مال همه نیست" و "اول خودی باش بعد حرف بزن" رو خوب از جمهوری اسلامی کپی برداری کردید، فقط فرقش این است که داریوش شده ولایت فقیه و شما شدی قاضی مرتضوی. من صحبت دیگری با شما ندارم. نظرم را گفتم و سوالم را مطرح کردم، شاید نظرم درست باشد و شاید غلط، شاید سوالم صحیح باشم و شاید اشتباه، اما باز هم برای خودش نظری است و سوالی! که در جایی دیگر سانسور شد و متاسفانه در اینجا هم جوابی که از شما گرفتم نشان آن است که حرفی برای گفتن ندارید. در آخر از صاحبان این سایت تشکر ویژه دارم که فکری باز دارند و به آزادی و بحث و گفتگو پایبند هستند. و راه گفتگو رو برخلاف جاهای دیگه و کپی برابر اصل قاضی مرتضوی در اینجا، دو طرفه می بینند و نه یک طرفه. مرسی
بردیا | January 27, 2009 12:25 PM


سلام. اول اینکه من باید بگم که به هیچ وجه موافق نظر بردیا نیستم ثانیا وبلاگ کاملا جنبه شخصی داره و خود فرد تصمیم می گیره چی توش قرار بگیره، آواز پری ها هم جنبه شخصی داره و کلا این مسایل شخصی بنا به خواست صاحبش تو یه ویترین قرار گرفته تا دیگران هم ببینند و از آنها استفاده ببرند (ولی قرار نیست هر کس خواست بیاد ویترینو خط خطی کنه!) اما من بسیار متاسفم از اینکه می بینم عده ای به جای بحث منطقی دست به سلاح ترور شخصیت برده اند با برچسب زدن به دیگران به جای پاسخ دادن به آنها دنبال چه هستید نمی دانم. آقای دموکراسی نظر هر انسانی محترم است حتی اگر به نظر ما مضحک و غیرعقلانی باشد *** من بااینکه مدتهاست نظری نمی نویسم ولی جز بازدید کننده های دائمی این سایت هستم و باید اعتراف کنم اولین باره چنین تخریب ها و حمله هایی دیدم!
مسعود | January 27, 2009 4:59 AM


اشته باشی!!! اگه پرداخت نمیشد که با داریوش دیگه کار نمیکردن... در ضمن من نمیدونم شما چه جور میگی داریوش به فکر خودشه؟ این پولها که همش تو جیب داریوش نمیره... پول آهنگساز، شاعر، تنظیم کننده و... باید پرداخت بشه و از همه مهمتر پولهایی که در آینه خرج میشه... داریوش اگه به فکر مادیات بود آینه رو راه اندازی نمیکرد... به معتادین کمک نمیکرد و ...... شما که میگی داریوش اون موقع که کمپانی ها ضرر میکردن کجا بود باید بگم همون جایی بود که همه خواننده های دیگه بودن... و اگه به حرف شما بود داریوش باید این کار رو نمیکرد و کمپانی خودشو راه اندازی نمیکرد که نکنه این حرفا بشه... جلوی ضرر رو هر موقع بگیری منفعته... در ضمن در مورد سوالت هم که میگی سانسور شده باید بگم شما سوال نکردید بلکه طوری مطرح کردید که انگار از حرف خودتون مطمئن هستید... مثل اینکه من بگم من شما رو اصلا ندیدم،آیا من شما رو دیدم؟!! خوب معلومه که منتشر نمیشه... کمی فکر کن... حالا که داریوش پیش قدم شده و این کار رو شروع کرده ما نباید این همه حرف و حدیث پشت سرش راه بندازیم... یا حق
mohsen hoseini | January 27, 2009 2:39 AM


من هم يک چرای ديگه ميخواستم اضافه کنم به چراهای جالب دوست محترم در پيام قبلی ... کسانی که اين چرا ها و آسمان و ريسمان ها در ذهنشون متبلور ميشه شايد سوال اصليشون اينه که آخه چرا با وجود همه ی سنگ هايی که (تصادفا!!!) در اين راه گذاشته شده، داريوش برای مردمش ميخونه؟ آخه پس چرا داريوش و همکارانش که در طول سالها در کنار هم گلچين شدن؛ با وجود مسافت های دور بينشون و همه ی مشکلات ديگر؛ به عشق هنر و مردم با هم چنين همکاری های با شکوهی ميکنن؟ آخه چرا اين افراد و طرز تفکرشون و ارتباطاتشون با هم؛ با کسانی که اينها می شناسن تا اين حد متفاوته؟ آخه چرا با هم دعواشون نميشه... که ديگه شعر و موسيقی در حد و اندازه های اين چنين توليد نشه و خيال افراد سوال کننده راحت بشه .... آخه اين افراد سوال کننده با موسيقي های تو خالی و بی هنری که اين روزها همه جا هست راحت تر کنار ميان و براشون قابل تحمل تره... براي همين هم هرگز کسی با حقوق و اضافه حقوق و غيره ی اون طور کارها و سازنده هاشون هيچ مشکلي نداره... و سوالی هم براش پيش نمياد....
yek doostdar | January 26, 2009 10:45 PM


حالا به چند نمونه از فرایض ملت سرفراز دموکراسی! توجه کنید: چرا اون آقاه سیگار میکشید؟ بهتر نبود به جای سیگار کشیدن تو کافی شاپ "مترو" بستنی می خورد؟ چرا اون خانمه، خانم بود؟ بهتر نبود آقا باشه؟ چرا آهنگای داریوش رو بابک سعیدی ساخته؟ صرف نظر از اینکه خوب داریوش نمیره... پول آهنگساز، شاعر، تنظیم کننده و... باید پرداخت بشه و از همه مهمتر پولهایی که در آینه خرج میشه... داریوش اگه به فکر مادیات بود آینه رو راه اندازی نمیکرد... به معتادین کمک نمیکرد و ...... شما که میگی داریوش اون موقع که کمپانی ها ضرر میکردن کجا بود باید بگم همون جایی بود که همه خواننده های دیگه بودن... و اگه به حرف شما بود داریوش باید این کار رو نمیکرد و کمپانی خودشو راه اندازی نمیکرد که نکنه این حرفا بشه... جلوی ضرر رو هر موقع بگیری منفعته... در ضمن در مورد سوالت هم که میگی سانسور شده باید بگم شما سوال نکردید بلکه طوری مطرح کردید که انگار از حرف خودتون مطمئن هستید... مثل اینکه من بگم من شما رو اصلا ندیدم،آیا من شما رو دیدم؟!! خوب معلومه که منتشر نمیشه... کمی فکر کن... حالا که داریوش پیش قدم شده و این کار رو شروع کرده ما نباید این همه حرف و حدیث پشت سرش راه بندازیم... یا حق
mohsen hoseini | January 27, 2009 2:39 AM


من هم يک چرای ديگه ميخواستم اضافه کنم به چراهای جالب دوست محترم در پيام قبلی ... کسانی که اين چرا ها و آسمان و ريسمان ها در ذهنشون متبلور ميشه شايد سوال اصليشون اينه که آخه چرا با وجود همه ی سنگ هايی که (تصادفا!!!) در اين راه گذاشته شده، داريوش برای مردمش ميخونه؟ آخه پس چرا داريوش و همکارانش که در طول سالها در کنار هم گلچين شدن؛ با وجود مسافت های دور بينشون و همه ی مشکلات ديگر؛ به عشق هنر و مردم با هم چنين همکاری های با شکوهی ميکنن؟ آخه چرا اين افراد و طرز تفکرشون و ارتباطاتشون با هم؛ با کسانی که اينها می شناسن تا اين حد متفاوته؟ آخه چرا با هم دعواشون نميشه... که ديگه شعر و موسيقی در حد و اندازه های اين چنين توليد نشه و خيال افراد سوال کننده راحت بشه .... آخه اين افراد سوال کننده با موسيقي های تو خالی و بی هنری که اين روزها همه جا هست راحت تر کنار ميان و براشون قابل تحمل تره... براي همين هم هرگز کسی با حقوق و اضافه حقوق و غيره ی اون طور کارها و سازنده هاشون هيچ مشکلي نداره... و سوالی هم براش پيش نمياد....
yek doostdar | January 26, 2009 10:45 PM


ایرج جنتی عطایی در وبسایت رسمی خودش بابک سعیدی رو به عنوان همترانه خودش تا آخر کار هنریش برگزیده! چرا اتفاقا آهنگای بابک سعیدی بهترین آهنگای این آلبوم شدن؟ چرا داریوش موهاشو رنگ کرده؟ چرا ریشاشو زده؟ چرا حق و خقوق هنرمندا رو نداده؟ چرا خودش آهنگ شطرنج رو ساخته؟ چرا حالا که خودش شطرنج رو ساخته و اتفاقا خوب هم ساخته، بقیه رو خودش نساخته؟ اصلا چرا داریوش بهترین خواننده ست؟ قضاوت با شما دوستان
afshin izanlou | January 26, 2009 10:39 AM


آقای داریوش اقبالی، لطفا حق و حقوق آقای بردیا (فارغ از حقیقی یا دروغی بودنش) رو پرداخت کنید و هر بار که ترانه ای از ایشان اجرا میکنید یادتون باشه که ایشون راضی نیستن مگر اینکه حقوقشونو بگیرن. گرچه ایرج جنتی عطایی و اردلان سرفراز و شهیار قنبری و فرید زولاند و منوچهر چشم آذر و... هیچکدوم گله ای از شما ندارن، و حتی همیشه رفاقت شما رو ستایش کردن، اما این هنرمند عزیز نمیتونن از حقشون بگذرن. البته من تا به حال اسم ایشون رو در شناسنامه هیچ کدوم از ترانه های شما ندیدم و به همین خاطر مطمئنم که یا ایشون ظرفیت دموکراسی رو ندارن (بنا به قانون جمهوری اسلامی!) و یا حتما ترانه شطرنج را ایشون سرودن!!!
afshin izanlou | January 26, 2009 10:32 AM


آقای افشین فرق تفکر شما با جمهوری اسلامی چیه ؟ اون ها هم میگن اول ولایت فقیه رو قبول کن و "خودی" باش، بعد حرف بزن! تفکر و بینش شما هم متاسفانه همینه دیگه !
بردیا | January 26, 2009 10:03 AM


آقای محسن ، من متن دقیق نظرم رو ندارم چون یه بار نوشتم و تایید نشد ، ولی می تونم بهتون اطمینان بدم که حرف بدی توش نبود . همونطور که می دونین حق و حقوق مادی و معنوی یک آهنگ مال شاعر و آهنگسازه و نه خواننده . طبق قانون کپی رایت ، هر بار که به صورت زنده آثار اونا اجرا بشه ، باید بهشون پرداخت بشه . سوال من این بود داریوش که به دنبال حق و حقوق هنرمنده و میگه ما خارج زندگی میکنیم و باید این قوانین رو اجرا کنیم ، وقتی در سال این همه کنسرت داره و صدها بار شعر و آهنگای بقیه رو می خونه ، آیا از درآمدش بخشی رو به حق و حقوق شاعر و آهنگساز اختصاص میده یا نه ؟ چون این هم جزو قانون کپی رایته ! سوال من این بود ! که خب همه می دونیم چنین اتفاقی نمیافته ولی به نظر من درست نیست اونجاهایی که به سود ماست قانون کپی رایت رو ندیده بگیریم . در ضمن دلیل من برای سوال بیشتر ایجاد صحبت و بحث بود مثل همین جا که الان خیلی خوب همه داریم نگای این آلبوم شدن؟ چرا داریوش موهاشو رنگ کرده؟ چرا ریشاشو زده؟ چرا حق و خقوق هنرمندا رو نداده؟ چرا خودش آهنگ شطرنج رو ساخته؟ چرا حالا که خودش شطرنج رو ساخته و اتفاقا خوب هم ساخته، بقیه رو خودش نساخته؟ اصلا چرا داریوش بهترین خواننده ست؟ قضاوت با شما دوستان
afshin izanlou | January 26, 2009 10:39 AM


آقای داریوش اقبالی، لطفا حق و حقوق آقای بردیا (فارغ از حقیقی یا دروغی بودنش) رو پرداخت کنید و هر بار که ترانه ای از ایشان اجرا میکنید یادتون باشه که ایشون راضی نیستن مگر اینکه حقوقشونو بگیرن. گرچه ایرج جنتی عطایی و اردلان سرفراز و شهیار قنبری و فرید زولاند و منوچهر چشم آذر و... هیچکدوم گله ای از شما ندارن، و حتی همیشه رفاقت شما رو ستایش کردن، اما این هنرمند عزیز نمیتونن از حقشون بگذرن. البته من تا به حال اسم ایشون رو در شناسنامه هیچ کدوم از ترانه های شما ندیدم و به همین خاطر مطمئنم که یا ایشون ظرفیت دموکراسی رو ندارن (بنا به قانون جمهوری اسلامی!) و یا حتما ترانه شطرنج را ایشون سرودن!!!
afshin izanlou | January 26, 2009 10:32 AM


آقای افشین فرق تفکر شما با جمهوری اسلامی چیه ؟ اون ها هم میگن اول ولایت فقیه رو قبول کن و "خودی" باش، بعد حرف بزن! تفکر و بینش شما هم متاسفانه همینه دیگه !
بردیا | January 26, 2009 10:03 AM


با هم حرف می زنیم که متاسفانه مثل اینکه اونجا از بحث خوششون نمیاد و فقط تعریف یکطرفه و تایید رو می خوان و منتشر می کنن . حتی سر آواز پری ها هم واسه من قابل قبول نیست که توی این سایت عده ای به سیگار و زن اعتراض کنن (که البته من خودم باهشون مخالفم) ولی توی وبلاگ خود داریوش هیچ اثری از اعتراض نباشه و همه نظرها فقط تعریف و تایید باشه . آخه چطور ممکنه غیر از اینکه سانسور بشه ؟ حالا امیدوارم اقلا از اینجا این حرفا به گوششون برسه که مردم متوجه این چیزا میشن.
بردیا | January 26, 2009 9:59 AM


سلام مجدد... آقا فراز ممنون از تاییدت... خیلی ممنون..... در ضمن من از آقای بردیا خواهش میکنم برای اینکه حرفشون رو ثابت کنن پیامشون رو در اینجا بنویسن اگه واقعا حرف منطقی بود و چند نفر هم اگه گفتن مشکلی نداره و فقط یک انتقاد نبری و فرید زولاند و منوچهر چشم آذر و... هیچکدوم گله ای از شما ندارن، و حتی همیشه رفاقت شما رو ستایش کردن، اما این هنرمند عزیز نمیتونن از حقشون بگذرن. البته من تا به حال اسم ایشون رو در شناسنامه هیچ کدوم از ترانه های شما ندیدم و به همین خاطر مطمئنم که یا ایشون ظرفیت دموکراسی رو ندارن (بنا به قانون جمهوری اسلامی!) و یا حتما ترانه شطرنج را ایشون سرودن!!!
afshin izanlou | January 26, 2009 10:32 AM


آقای افشین فرق تفکر شما با جمهوری اسلامی چیه ؟ اون ها هم میگن اول ولایت فقیه رو قبول کن و "خودی" باش، بعد حرف بزن! تفکر و بینش شما هم متاسفانه همینه دیگه !
بردیا | January 26, 2009 10:03 AM


باشه (انتقاد بجا) من خودم میرم با اسم شما پیام رو مینویسم ببینم واقعا منتشر میکنن یا نه؟ جواب اون پیامتون در مورد اینکه داریوش تو این سی سال کجا بود رو هم بعدا میدم چون الان کار دارم... منتظر پیامی که منتشر نشد هستم چون خیلی برای من جالبه!! در آخر باز هم از آقا فراز بابت اثبات حرفم تشکر میکنم...راستی آقا فراز شما همون هستید که در وبلاگ داریوش لاین پیام میزاره؟ اگه همون عزیز هستی دو برابر از تو عزیز تشکر میکنم... راستی سه شنبه ساعت 11 شب تکرار منتخب داریوش از شبکه پی ام سی پخش میشه... البته من خودم اطمینان ندارم و تو یکی از پیام هایی که برای داریوش لاین گذاشته بودند(آقا یا خانم جزیره) این مطلب رو عرض میکنم شما میتونین خودتون برید ببینید و اگه پخش نشد از من دلگیر نشید... یاحق (آقا بردیا منتظرم)
mohsen hoseini | January 26, 2009 7:51 AM


دموکراسی ظرفیت می خواد. اول برادری تون رو ثابت کنین، بعد طلب ارث و میراث داشته باشین.
afshin izanlou | January 26, 2009 4:42 AM


حالا من به برديا و حرفش کاری ندارم ولی اگه واقا توی نظری حرف بد نباشه بايد منتشر بشه. همين که توی بلاگ داریوش نظرای مخالف سانسور ميشه اصلا در حد و اندازه و برازنده داريوش نيست حقیقتش منم یه نظرم که انتقاد بود منتشر نشد.
Shahin | January 26, 2009 3:34 AM


آقا محسن راست ميگه منم پيام برديا رو قبلا ديدم ... که به داريوش ميگه شما توی اين سی سال کجا بودی (توهين که شاخ و دم نداره) انگار ايشون کل مصاحبه هاي داريوش رو توی اين سی سال ديده و داريوش هيچوقت راجب کپی رايت حرف نزده بود!!! ميخوام اينو بگم که واقعا من و تو کجا بوديم.. يکی از هزاران مشکل جامعه ی ما اينکه صد برابر بيش از اين که توليد کننده اثر خوب داشته باشه منتقدهای بی اطلاع داره که از دور ميگن لنگش کن .... شما اصلا رابطه ی ميان داريوش با آهنگساز و شاعر رو ميشناسی و آگاهی داری که در رابطه با حقوق آنها در کنسرتها قضاوت ميکني؟... دوست من از اون حرفت هم راجب صدای آمريکا و اميرقاسمی فهميدم که شما طرفدار ابي يا گوگوش هستی (چون چندين سايت طرفدار ابی رو ديدم که دقيقا همين حرفارو راجب کار داريوش گفته بود) ..... شما هم يکی از اونايی که اين وسط ميخوای آبو گلالود کنی اگه راست ميگی بی طرفی شما برو ديگران رو نقد کن
faraz | January 26, 2009 2:57 AM


با ل کجا بود رو هم بعدا میدم چون الان کار دارم... منتظر پیامی که منتشر نشد هستم چون خیلی برای من جالبه!! در آخر باز هم از آقا فراز بابت اثبات حرفم تشکر میکنم...راستی آقا فراز شما همون هستید که در وبلاگ داریوش لاین پیام میزاره؟ اگه همون عزیز هستی دو برابر از تو عزیز تشکر میکنم... راستی سه شنبه ساعت 11 شب تکرار منتخب داریوش از شبکه پی ام سی پخش میشه... البته من خودم اطمینان ندارم و تو یکی از پیام هایی که برای داریوش لاین گذاشته بودند(آقا یا خانم جزیره) این مطلب رو عرض میکنم شما میتونین خودتون برید ببینید و اگه پخش نشد از من دلگیر نشید... یاحق (آقا بردیا منتظرم)
mohsen hoseini | January 26, 2009 7:51 AM


دموکراسی ظرفیت می خواد. اول برادری تون رو ثابت کنین، بعد طلب ارث و میراث داشته باشین.
afshin izanlou | January 26, 2009 4:42 AM


حالا من به برديا و حرفش کاری ندارم ولی اگه واقا توی نظری حرف بد نباشه بايد منتشر بشه. همين که توی بلاگ داریوش نظرای مخالف سانسور ميشه اصلا در حد و اندازه و برازنده داريوش نيست حقیقتش منم یه نظرم که انتقاد بود منتشر نشد.
Shahin | January 26, 2009 3:34 AM


سلام... خسته نباشید... من هنوز مصاحبه دوم رو ندیدم ولی خوب حتما زیباست... من در تعجبم از بعضی دوستان که انتقاد میکنن چرا زن تو کلیپ بود و این جور حرفا... یعنی چی آخه؟ مگه داریوش اومده زبونم لال مثل بعضی خوانندگان برقصه؟ (روم به دیوار)... اصلا خود زن هم هیچ حرکتی نمیکنه... این کلیپ انواع عشق را به نمایش میزاره... در مورد سیگار کشیدن هم باید بگم چه بدآموزی آخه؟ کسی که با دیدن سیگار کشیدن فردی در کلیپهای داریوش بره معتاد بشه همون بهتر که معتاد بشه... چرا کلیپ رازقی رو هیچکس تاثیر نگذاشت ولی سیگار کشیدن رومون تاثیر بزاره؟ تو رو خدا این حرفا رو نزنید که خیلی زشته...در مورد حرف آقا بردیای عزیز هم که از سانسور حرف میزنن من یکی از پیام هاتون رو دیدم که تو وبلاگ داریوش نوشته بودی که داریوش با پیش فروش فقط به فکر منافع خودش و چرا قبلا به فکر کمپانی ها نبود!!!!! !پس چرا این پیامتون سانسور نشد که به نظر من باید میشد... در ضمن از شما مدیران خواهش میکنم مثل قدیم تو بحث ها شرکت کنید و جواب سوالات رو هم بدید (خواهش میکنم)... از کلیپ شطرنج خبری ندارید؟
mohsen hoseini | January 26, 2009 2:03 AM


آقا میلاد سخن از دل من می گویی ! منم دو تا نظر در وبلاگ داریوش گذاشتم و هیچکدوم منتشر نشد و چون حرف بدی در اونا نبود خیلی ناراحت شدم و فقط امیدوارم تنها وب مستر سانسور کرده باشه و خود داریوش ازش بی خبر باشه و تو سانسور دست نداشته باشه. یکی در مورد کپی رایت و حق و حقوقی که باید به شاعرها و آهنگسازها از کنسرت پرداخت بشه سوال کردم که هیچوقت منتشر نشد و یکی هم در مورد آواز پری ها... خیلی ناراحت کننده ست که داریوش که همه رو به شنیدن و احترام به نظر بقیه دعوت میکنه توی وبلاگش رعایت نمیشه
بردیا | January 25, 2009 6:11 PM


در پاسخ به دو دوست قبلی "حالا شاید من بد گفتم اصلا کلیپ های قدیمی" داریوش رو نگاه کنی مرد هم وجود نداره همیشه تنها بوده به غیر از چند کلیپ استثنا! من بیشتر منظورم استفاده ابزاری از زن بود که به هیچ وجه در این کلیپ وجود نداشت. در جواب آن یک دوست هم باید بگم خود وبلاگ داریوش عزیز دچار خودسانسوری شدیده البته من قبول دارم وبلاگ مثل حریم خصوصی آدم می مونه و قصد بحث در این مورد رو ندارم (گله ای هم نیست وبلاگ خودشه دیگه! ولی ای کاش مثل این سایت میذاشت نظرمون رو بگیم) اما اینکه میگین داریوش از نمایش واقعیات ابایی نداره انوقت این سوال پیش میاد که چرا از نمایش صحبت هایی که درآنها تعریف وجود نداره پرهیز میکنه؟ آیا اونها واقعیت نیستند؟ من خودم فکر می کنم نگرانی داریوش از تاثیر حرف های منفی بر دیگران است ور حرفا... یعنی چی آخه؟ مگه داریوش اومده زبونم لال مثل بعضی خوانندگان برقصه؟ (روم به دیوار)... اصلا خود زن هم هیچ حرکتی نمیکنه... این کلیپ انواع عشق را به نمایش میزاره... در مورد سیگار کشیدن هم باید بگم چه بدآموزی آخه؟ کسی که با دیدن سیگار کشیدن فردی در کلیپهای داریوش بره معتاد بشه همون بهتر که معتاد بشه... چرا کلیپ رازقی رو هیچکس تاثیر نگذاشت ولی سیگار کشیدن رومون تاثیر بزاره؟ تو رو خدا این حرفا رو نزنید که خیلی زشته...در مورد حرف آقا بردیای عزیز هم که از سانسور حرف میزنن من یکی از پیام هاتون رو دیدم که تو وبلاگ داریوش نوشته بودی که داریوش با پیش فروش فقط به فکر منافع خودش و چرا قبلا به فکر کمپانی ها نبود!!!!! !پس چرا این پیامتون سانسور نشد که به نظر من باید میشد... در ضمن از شما مدیران خواهش میکنم مثل قدیم تو بحث ها شرکت کنید و جواب سوالات رو هم بدید (خواهش میکنم)... از کلیپ شطرنج خبری ندارید؟
mohsen hoseini | January 26, 2009 2:03 AM


آقا میلاد سخن از دل من می گویی ! منم دو تا نظر در وبلاگ داریوش گذاشتم و هیچکدوم منتشر نشد و چون حرف بدی در اونا نبود خیلی ناراحت شدم و فقط امیدوارم تنها وب مستر سانسور کرده باشه و خود داریوش ازش بی خبر باشه و تو سانسور دست نداشته باشه. یکی در مورد کپی رایت و حق و حقوقی که باید به شاعرها و آهنگسازها از کنسرت پرداخت بشه سوال کردم که هیچوقت منتشر نشد و یکی هم در مورد آواز پری ها... خیلی ناراحت کننده ست که داریوش که همه رو به شنیدن و احترام به نظر بقیه دعوت میکنه توی وبلاگش رعایت نمیشه
بردیا | January 25, 2009 6:11 PM


که در اینصورت باز هم این سوال پیش میاد که چه طوری نمایش سیگار کشیدن بروی دیگران تاثیر بد نداره؟
میلاد | January 25, 2009 2:46 PM


درود. خسته نباشید. فکر کنم دوستان نظرشون رو خوب نرسوندن اگر می گویند که چرا زن در کلیپ داریوش هست دلیل بر بد بودن زن یا ... نیست. اتفاقی که چند سال افتاده طرفداران داریوش اکثرا وقتی با طرفداران دیگر خوانندگان بحث میکنند سری از سنگین بودن استاد صحبت میکنند این که داریوش هیچ وقت کوچه بازاری نخونده و هیچ وقت هم از زن استفاده نکرده درحالی که در کلیپ فریاد زیر آب و شب شکن استفاده کرده. اما باید فکرکنیم که این بار هم با دلیل استاد از زن استفاده کرده به قول معروف با یک بار دیدن نمیتوان در مورد کلیپ آواز پری ها قضاوت کرد. هرچند از نظر داستانی کمی مشکل داشت و همچینین از نظر کارگردانی ولی بازیگری استاد داریوش اقبالی زیبا بود و همچنین غیر منتظره. یا حق
علیرضا | January 25, 2009 3:33 AM


تشکر... راستی از ویدیوی شطرنج خبری دارید؟
alireza | January 24, 2009 10:50 PM


نام:

ایمیل:

صفحه شخصی:

نظر:

فارسی English